re re terug van ziek geweest

hoi hester

heeft even geduurt voor een reactie was hier even een gekkenhuis met de verbouwing. wel even gekeken op het forum maar geen tijd gehad om te reageren. voel je je al weer wat beter??? ik hoop van wel. met mij gaat het nu even wat minder. heb veel last van bandenpijn. ik heb ook al een enorme buik. veel mensen kijken me met ongeloof aan als ik vertel dat ik nog maar 14 weken en een paar dagen ben. het voelt ook alsof ik veel verder ben en zo zie ik er ook uit. ik denk ook dat de verbouwing veel van mijn krachten eist en dan heb ik natuurlijk mijn kleine van bijna 3 die ook de nodige aandacht nodig heeft. maar goed op zijn tijd even rust en het komt allemaal weer wel goed. even over jou vk dat hoef je niet te pikken hoor als ze zo blijft doen zou ik gewoon een andere zoeken of even contact opnemen met je huisarts. misschien kan hij je door sturen naar de gyn. ik hoop voor je dat die bloedingen niets voorstellen en gewoon op je strepen gaan staan als je het niet vertrouwd. daar heb je recht op. laat je nog even wat weten? ik zit met spanning af te wachten hoe het met je gaat.

groetjes en veel liefs
laura79

hoop dat je het nu wel kan lezen
 
HÃ © Laura,
Gelukkig kon ik deze wel lezen.Fijn dat je vandaag al gekeken heb.
Weet jij zeker dat je niet verder bent dan die 14 weken?Of krijg je er stiekum twee?
Wat mijn vk. betreft,het zijn de enige in de buurt.Het is een vk.praktijk met zo'n 4 vk's.En iedere keer tref ik de verkeerde.
Onze oude vk. is er voor anderhalf jaar geleden mee gestopt.Dat was pas een kanjer.Die had ik met al mijn andere kids.
Zij wist precies hoe ik beval enz. en deze niuwe doen alles volgens een boekje lijkt wel. Mijn ha.zegt niets te kunnen doen,omdat ik al een afspraak heb bij de vk.dus dat wordt ook niets.Ik heb gisteren echt rood bloed verloren,maar ik dacht dat ik mijn broek aan het plassen was. Ik heb verder ook geen pijn of zo.Ja het is alleen net of er een zware steen op mijn buik ligt. In feite ben ik eigenlijk al aan het wachten tot het loskomt,want ik ben er bang voor dat het toch mis is.Ik had liever beter bericht gehad,maar helaas.
Maar pas jij wel op dat je het niet te gek maakt? Bij de zw.van mijn dochter van à ©Ãƒ ©n,zijn wij verhuist en ik moest nog negen weken.Maar die laatste weken ging het met mij en de baby niet zo fijn.Dus alsjeblieft meis,pas goed op jezelf.
Heb je trouwens al een e-mail account of is je man veel te druk?
Ik hoor wel van je.
Veel liefs Hester
 
hoi hester

jeetje meid ik hoop echt dat geen mk krijgt heb er zelf een gehad en het is toch een behoorlijke klap al voel je het aankomen. met mij gaat het goed en wees niet bang ik krijg geen kans om mezelf te moe te maken mijn man trekt ver voor die tijd wel aan de bel en stuurd me gewoon weg om te gaan rusten.
had hij dat zelf ook maar gedaan!!!!
hij licht nu totaal uitgeput en ziek op bed is vanmorgen na 14 dagen bijna non-stop werken ingestort. maar wedden dat hij morgen weer vrolijk ziek aan het klussen slaat is niet te stoppen behalve door hoge koorts en dan nog kost het moeite om hem in bed te houden.
hij heeft ook nog geen kans gezien een acountje aan te maken en dat zal er voorlopig ook niet van komen ook denk ik. maar goed op deze manier gaat het ook goed toch? probeer anders eens of je bij een van die andere vk terecht kan. ook ik zat met het zelfde en heb dit toen aangekaart. de vk die ik toen had vond het een goed idee om bij een van de andere te gaan omdat dit zo niet werkte en daarna is alles goed verlopen.
even over mijn buik(je). ik weet het niet meer er is idd een kleine kans dat het er meer zijn. heb met 9 wk een echo gehad en zelfs de echografiste twijfelde over het aantal. nu krijg ik met 20 weken weer een echo en dan zullen we het zeker weten. in mijn achterhoofd hou ik er toch een beetje rekening mee dat het er twee kunnen zijn. wat of hoeveel het er ook zijn alles is welkom. WOW... ok voelde net voor het eerst beweging in mijn buik en nu weer dit is duidelijk een schop had dit bij de eerste ook al vroeg gaaf ga zo eerst mijn hubbie vertellen wat ik heb gevoeld. nu is het weer weg maar dit neemt niemand mij meer af! hihi...
ben snel even naar boven gelopen hij ligt heel lief te slapen laat hem maar even vertel het straks wel. mijn meisje zit nu lekker te smullen van een appel en een banaan hier kan je haar s'nachts voor wakker maken lekker hé. ga nu weer even verder hier moet nog afwassen en alweer bijna aan het eten beginnen zal maar iets gemakkelijks doen denk niet dat mijn hubbie veel zal eten nu. ik beloof bij deze plechtig het rustig aan te doen al kost het me vaak moeite maar het is voor een goed doel. heel veel sterkte en laat snel weer wat van je horen. zal voor je duimen dat het allemaal toch nog goed komt. ook jij moet het nu rustig aan doen. belooft???

tot binnekort
groetjes veel liefs
laura79
 
Terug
Bovenaan