Re: The red devils zijn gearriveerd

Hoi lieve meiden,

Ik wil iedereen die gereageerd heeft op mijn berichtje even bedanken voor de lieve reacties. Ben het rot gevoel wel weer wat te boven. Mijn vriend baalde ook ontzettend. Hij reageert dan wel heel lief. Van dat het vast wel goed komt en krijg dan een dikke knuffel. Verder eigenlijk weinig te melden, ja dat het nog een al rode ellende is. Ik heb dan altijd last van ontzettend pijnlijke krampen en mijn onderrug. Loop wel weer lekker te zeuren hé ???? Sorry maar moest het gewoon even kwijt, mag toch wel ??? Lieve meiden, klus ze, succes met wachten, klote die rode ellende of van harte gefeliciteerd met dit kleine wondertje !!!!!!

Groetjes en veel knuffies van Biaggi
 
Hoi Biaggi,

Rot is dat dan weer he???als je weer midden in je ongi zit!! Voor mijn gevoel sta je dan weer zo stil,,,maar ja straks weer vol goede moed de nieuwe ronde in!!!

Wat lief dat je vriend zo meeleeft!! Het maakt je relatie toch nog mooier he??als je er samen zo mee bezig bent!! Ik vind het heel bijzonder allemaal!!

Liefs moi xxxx
 
Lekker blijven 'zeuren', dat lucht tenminste op! Knap dat je nu alweer positief bent en fijn dat je vriend je zo goed steunt. Zo een heb ik er gelukkig ook!

Succes in de volgende ronde, liefs Kiki
 
ha die Biaggi,
Heerlijk hoor, zo nu en dan lekker zeuren, ik kan er ook wat van hoor. Dat is dus het fijne van hier, hier 'mag' het gewoon. Klote he die ongi, we zitten in het zelfde ( rode ) schuitje.
Ik zou zeggen, we blijven lekker zeuren, daar hebben we elkaar voor toch!?!?
liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan