RE VErkouden

ik schrijf maar eventjes een nieuw berichtje want we zijn inmiddels een paar daagjes verder..Bedankt voor de reacties in mijn vorige bericht..ik las ze helaas vandaag pas!!!
Zaterdag hield ik het niet meer en ben met mijn dochtertje naar de huisartsenpost gegaan..men vertrouwde het niet en dacht in 1ste instantie aan rs virus..schrok me kapot
Hailey zag er echt heel slecht uit zaterdagmiddag en we zijn direct doorgestuurt naar een kinderarts en toen is ze opgenomen in het ziekenhuis..
na diverse testen (monitortje etc.)bleek ze het virus niet te hebben (gelukkig want dan is het een risico tot 4 jaar!!)Ze heeft dus een flinke griep te pakken maar mocht gelukkig vanmorgen weer mee naar huis na de uitslag van de testen..alles is gecheckt en buiten veel slijm en regelmatig een dichte neus, veel kuchen en slapen hersteld ze goed...
Ik spuit nu het neusje uit voor de fles zodat ze lucht heeft (eigenlijk heel simpel en gelijk een tip voor anderen die aan het tobben zijn met dichte neusjes!! 1 mespuntje zout op een kopje lauw water!!Spuitje kan je denk ik wel vragen bij de apotheek)en na de fles krijgt ze neusdruppels die zijn dan van de kinderarts..
Had ik het geweten dat het zo simpel zou zijn met een zoutoplossing was ik daar thuis al aan begonnen maragoed dat is achteraf gepraat..ze had ook flinke ontstoken oogjes en slijm in haar keel wat ze weg moesten zuigen..
Gelukkig zijn we die dagen voorbij en kan ik weer gaan genieten van mijn gezinnetje hier ;o))
Groetjes en nogmaals bedankt voor jullie reactie
Debby
 
Dat is wel schrikken als je kleintje het zo erg te pakken heeft dat je met haar naar het ziekenhuis moet. Hopelijk is ze binnenkort weer helemaal de oude.
 
Iedere wintertijd lopen er kindertjes rond met een snotneus..Ik heb nog een dochter dus dan hadden we dikke kans dat Hailey het steeds op zou pakken...Dat hebben ze me verteld in het ziekenhuis..verders heb ik er ook niet veel verstand van want ik wist totaal nix van het rs virus...
 
Terug
Bovenaan