re

hoi petra

bij is het men tweede zwangerschap, de eerste is wel bijna 12 jaar geleden!
Ikzelf stond er ni echt op te springen om nog eens zwanger te worden maar men vriend had nog geen kinderen en heeft een jaar of drie aan men kop liggen zeuren en wel nu krijgt hij er twee!!

ik ben zelfst kapster en is dus een probleem hé als ik lang op voorhand zou moeten blijven rusten!
Heb jij een vruchtwaterpunctie moeten laten doen?
Ben 35 en dus moet ik die ondergaan, de datum kort af en krijg er wel wat bang van!!
Ben blij dat het vlot is verlopen bij jullie en dat van die kijzersnede zal ik onthouden want had er ook wel bang van,ze hebben al verwitigd dat het zo iets zou kunnen worden!
Hebben je kindjes lang in de couveuse gemoeten??

groetjes
 
Hoi Linda,

Ik heb er ook heel lang over gedupt of ik nog wel wilde, eigenlijk na mijn MK in maart ben ik gaan beseffen dat ik zelf ook nog wel wil.
In eerste instantie deed ik het ook voor mijn partner.
Nou ben ik er heel blij mee.
Morgen krijg ik een echo en weten we meer(had zaterdag een bloeding en de paniek sloeg even toe).
Ik hoop dat je ook gaat genieten van je zwangerschap, t zal je laatste zijn.
En...het is natuurlijk heel bijzonder,twee stuks!!

Ik zoek je ook op op het maart-forum.

Jeanette(april)
 
Duim voor je dat alles oké is!
Ben verwend nest hé, zoveel mensen proberen zwanger te worden en ik maar zeuren dat het er twee zijn! Zal erproberen van te genieten nu!!!
Laat me weten hoe het is verlopen hé! Duim voor je!

groetjes
 
Hoi hoi!

Ik hoefde geen vruchtwaterpunctie te ondergaan omdat ik nog geen 35 ben, maar zelfs dan zou mijn gyn ervan afraden bij een tweeling.

Mijn kinderen hebben maar 3 dagen in de couveuze gelegen, geen beademing nodig, helemaal niks (hadden een geboortegewicht van 1830 en 2000 gr). Toen mochten ze in een verwarmd bedje en na weer 3 dagen naar de gewone zuigelingenafdeling. Hier hebben ze nog 3 weken gelegen, gewoon om op gewicht te komen.

Eigenlijk is bij ons dus heel probleemloos verlopen.

Geniet ervan, het is héél snel afgelopen, Dat geloof je nu waarschijnlijk niet, maar ik kon ook niet echt genieten tijdens de zwangerschap en nu heb ik er spijt van, dussssssss.....

Groetjes
 
Wat vreemd ,Ik ben ook 35 en 28wk zwannger van mijn tweede ook na 12 jaar maar ik hoefde geen waterpunctie.is dit verplicht of wilde je het zelf?.Ik heb wel een uitgebreide echo gehad en er wordt bij iedere bezoek een echo gemaakt
 
Terug
Bovenaan