Re:

Hallo allemaal.

Ik zal me ook even netjes voorstellen. Ben 27 en ben sinds mei 2003 ook aan het klussen. Was voor ik met de pil begon al onregelmatig, en nu ik al een tijd van de pil af ben nog steeds. Volgens ha hoeft dit niet erg te zijn maar ik twijfel.

Heb deze laatste 2 weken veel gerommel gehad in mijn buik (voorheen nooit) ook veel last van winderigheid en boeren (klint een beetje smerig) ook gevoel van misselijkheid 's ochtends en 's avonds. En een vreemd gespannen gevoel in mijn onderbuik. Zou het..?
Of is mijn lichaam een spel met me aan het spelen?

Verder wil ik zeggen dat ik dit forum een supergoed idee vind. Er zijn dus meer mensen met een onregelmatige cyclus. Ik wil iedereen veel sterkte en succes wensen.

Groetjes Melissa

Hoi Melissa,

Welkom op dit forum! Dus jullie zijn nu ook al een jaar "bezig" om zwanger te raken, alweer een hele tijd he?

Ik ben in Juni met de pil gestop en heb ook nog steeds een erg onregelmatige cycles!! De eerste 5 maanden helemaal niet ongi geweest, daarna 2 x 29 dagen, 2x 41 dagen en de vorige cycles duurde 32 dagen, dus daar ga ik nu ook maar een beetje vanuit!

Ben nu 2 x bij de gyn geweest in principe ging het om mijn cycles, maar de gyn heeft meteen het zaad van mijn vriend onderzocht en dit blijkt perfect! Mijn bloed is onderzocht en de eerste uitslag is positief. Nu moet ik 25 mei nogmaals bloed laten prikken en 28 heb ik een belafspraak! Als het niet goed ik krijg ik clomid, en als het wel goed is, maar ik ben over 4 maanden nog niet zwanger worden ik verder onderzocht!! Heel spannend dus!

Zit nu op dag 13 van mijn cycles en wij klussen maar om de dag om mijn eisprong maar niet te missen,,,,meer kun je er helaas niet aan doen!!!We hopen dat het nu snel raak is!!

Suc6 liefs moi xxx

Hoi moi
Dank je wel voor je reactie.
Ik ben alleen nog onder behandeling bij de ha.
Mijn man en ik hebben besloten nog te
wachten tot na de vakantie en dan verder stappen te ondernemen. Ook om er maar niet te veel "mee bezig te zijn" en rustig af te wachten. Maar soms is het wel moeilijk je ziet opeens iedereen in een mum van tijd een dikke buik krijgen. Tenminste zo lijkt het.

Ik wens jou en je vriend veel sterkte en succes, en ik hoop dat het klussen voor jullie snel een mooi wonder oplevert.

Groetjes Melissa

Terug
Bovenaan