re

hallo meiden hier even weer wat van mij te eerste hoe gaat het met jullie ik heb vandaag een test gedaan op baby brabbel en die zegt dat ik zwanger ben en nu is mijn vraag doen jullie daar ook een test en kan je die een beetje vertrouwen volgens hun ben ik nu in mijn derde week en 11 maart 2005 uitgetelt maar is dit niet te snel na mijn mk sorry dat ik het jullie vraag maar ik weet even niet wat ik hier mee aan moet
groetjes gerda
ps monique2 hoe gaat het nu met jou

Hoi Gerda,

Op zich kun je wel direkt na een miskraam zwanger worden.
Maar die test van babybrabbel zet ik mijn vraagtekens bij.
Tenminste als je die test bedoelt waar je vragen moet invullen en dan krijg je een percentage hoeveel kans je hebt om zwanger te zijn.
Ik vetrouw dat absoluut niet!
De enige test die zekerheid geeft is een urinetest.
Alhoewel zo,n online test natuurlijk wel leuk is om te doen.

Met mij gaat het verder prima!
Ik heb de miskraam echt al een plekje kunnen geven en heb nauwelijks nog verdrietige momenten.
Ik weet voor mezelf dat het helemaal goed gaat komen.
Ik denk ook snel weer zwanger te zijn.
En als ik dat voel zal dat ook wel zo zijn.
Dus, ben zeer positief!

Gerda, heb jij het allemaal een plekje kunnen geven?

Liefs, Monique2

Hoi Gerda,
Ook ik heb een miskraam gehad en direct de maand erna was (ben) ik weer zwanger ik ben nu in de 9de week en hoop dat nu wel alles goed gaat.

Ik hoop voor je dat het bij jouw nu ook zo is.

Succes Mira

hoi meiden bedankt voor jullie reacties
en ik wacht het gewoon even af en monique je vroeg of ik het al een plekje heb kunnen geven en dat is me aardig gelukt net wat jij hebt ik heb soms nog wel huilbuien maar dat hoort er bij het is ook niet niks wat we hebben meegemaakt en ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden
liefs gerda

Terug
Bovenaan