re

Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben monique 28 jaar en heb nu mijn tweede miskraam bijna achter de rug. Mijn eerste was op 24 aug 2004 en nu is mijn tweede 15 nov 2004. Ik zat wel al vaak op het forum te lezen naar nog nooit zelf iets geschreven. Het lezen alleen al heeft mij veel steun gegeven.
Ik heb nu ook nog een vraag: Ik heb nu mijn tweede miskraam gehad allen wat mij zo onzeker en bang maakt is dat hij precies het zelfde is verlopen als mijn eerste miskraam en ook de tijdsduur was het zelfde allebei bij 6 wkn. Kom dit iemand bekend voor of weet iemand wat er dan in die tijd precies gebeurt waardoor het fout zo kunnen gaan. Verder ga ik vrijdag naar de gyn en moet bloed laten prikken.

Liefs Monique 3

Hoi Monique3,

Allereerst heel veel sterkte gewenst! Ik kan me voorstellen dat de angst en onzekerheid er goed in zit na 2 miskramen maar gelukkig gaan ze nu al onderzoek doen (ik neem tenminste aan dat daar het bloedonderzoek voor is). Ik weet dat mijn moeder een aantal keer een miskraam heeft gehad vanwege een tekort aan mannelijke hormonen. Ik weet zelf niet of ik daar ook een miskraam door heb gehad maar ik heb wel vaker gelezen dat dat bijv. een grotere kans tot een mk met zich meebrengt. Daarnaast kun je natuurlijk ook "gewoon" ontzettende pech hebben dat dit je 2x overkomt! Ik hoop dat er niets uit het onderzoek komt of iets wat makkelijk te verhelpen is. Wel fijn dat ze het gaan onderzoeken voor je!

Veel sterkte!

X F

Hallo Monique!
Ik zou je niet kunnen vertellen waardoor het fout gaat.
Wilde alleen even tegen je zeggen dat ik me goed kan voorstellen dat je angstig bent. Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen en hopelijk brengt het bloedonderzoek wat duidelijkheid met zich mee!!
Liefs S

Terug
Bovenaan