re

hallo meiden ik ben vandaag gecureteerd en ik voel me zo leeg en ik weet niet wat ik met mezelf aan moet ik huil alleen maar ik hoop dat ik hier een beetje mijn verhaal kwijt kan ik weet het gewoon niet meer
maar de rest ook veel sterkte met jullie verdriet
sorry als het een beetje een warrig verhaal is
liefs gerda

Ik kan me heel goed voorstellen hoe leeg en naar je je nu voelt. Ik heb zelf ook pas een miskraam gehad, bij mij is alles er vanzelf uitgekomen.
ik weet zelf nu eigenlijk niet zo goed hoe ik me voel. Ik ben eigenlijk ook helemaal in de war. Het komt oo omdat ik me eigenlijk nog steeds een beetje zwanger voel. Afgelopen maandag was de test nog steeds positief terwijl dinsdag op de echo bleek dat er niets meer zat. Volgens de arts kon dat gevoel en de positieve test nog wel een paar weken duren.
Ik wens je ook heel veel sterkte toe voor de komende tijd.

Hoi gerda

Op 5 maart wist ik dat het niet goed zat met mijn zwangerschap.
op 16 maart klopte het hartje niet meer en op 22 maart kwam het vruchtje spontaan.Dat was in de 9e week van mijn zwangerschap.Ik dacht toen dat ik altijd verdrietig zou blijven.
door alle steun van de meiden op o.a dit forum ging het al snel weer beter.
Ik werd precies een maand later voor het eerst weer ongesteld.
Nu ben ik alweer een aantal weekjes verder en voel me veel beter zit weer goed in mijn vel , we zijn weer aan het proberen om zwanger te worden.

Veel sterkte, Jeanette

Lieve Gerda,

Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt (heb het zelf twee keer meegemaakt). De leegte, het verdriet, ik kan het nog voelen als ik dit lees. Bij mij ging het verdriet pas echt over toen ik weer zwanger was en ik een gezonde dochter kreeg. Het is heel goed dat je huilt. Op die manier kun je je emoties kwijt. Mij heeft het ook heel erg geholpen met mijn man veel te praten en met een vriendin. En ook als je een paar weken verder bent en verdrietig bent, moet je je lekker overgeven aan de emoties. Alleen dan kun je dit intense verdriet een plaatsje geven! Blijf goede moed houden voor de toekomst, al is dat soms heel moeilijk! Heeeeeel veel sterkte!
liefs, Arjette

Lieve Gerda,

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik ben op 2 april gecuretteerd en ik voelde mij ook zo. Toch kon ik gelukkig dankzij dit forum, maar ook dankzij een hele goede begeleiding van het ziekenhuis mij al snel weer focussen op de toekomst. Bij mij zat er drie weken tussen de echo en de curettage, dus ik was het ook wel zat en wilde verder.

Nu ben ik inmiddels alweer ongesteld geweest en heb ik alweer een eisprong gehad. Het verdriet is voor een groot deel verdwenen en heeft plaats gemaakt voor de hoop.

Het is op dit moment misschien een dooddoener van de bovenste plank, maar je weet dat het dus kan en dus hoop ik dat je je binnenkort weer net zo goed voelt als ik nu. Sterkte met het verlies en het op orde krijgen van je gevoel. Ik leef met je mee!

Liefs,
Ongeduldje32

Terug
Bovenaan