Reacie op Samie en tijger

Jeetje, dat is inderdaad een hele opgave zeg. Al beginnen met de daad meteen na je menstruatie. Maar dan heb je in ieder geval toch geen eisprong...
Enne.......hoe bedoelen jullie met de benen omhoog liggen.............
Liefs van Marie
 
he marie,

ik sluit me bij jou aan haha! ik weet niet of ik dat wel volhoudt 22 dagen achter elkaar klussen......

ik vraag me ook af hoe dat je iedere dag weer "zin" hebt om het te doen!
begrijp me niet verkeerd, ik vind het errug lekker maar niet iedere dag....dat hou ik niet vol!!!! hihi

en ik denk dat ze hun benen echt de lucht in steken, of niet????

zoals je kunt lezen samie en tijger.....we horen het graag!

xx kimpansee
 
Hoi meiden! Ja ze bedoelen dus echt na het klussen de benen de lucht in!! dus hup met zijn allen aan de acrobatiek!
Tis maar goed dat niet iedereen ons naar binnen kan kijken he thuis :)
Veel succes! Groetjes Mutsie
 
Hoi hoi,

Ik lag gisteren na het lezen van "benen in de lucht" dus ook met mijn benen omhoog..hihihi vriend lach helemaal in een deuk!! maar wat ie zei was wel heel lief.. na dat ie bij kwam van het lachen..
Dus buiten schralen doos moet ik dus ook nog gym doen..
krijg wel spannend sex leven!!
Ik las toch echt dat het om de dag doen toch beter is voor het sperma.. please toch niet elke dag.. Ja, ben dol op sex maar niet elke dag.. gaat AU doen..jullie er geen last van??
liefs Anne,33
 
he hallo dames!

ik sluit me bij anne33 aan, gaat inderdaad toch auwa doen......en ik ben ook dol op sex, maar iedere dag!

ik heb ook gehoord dat om de dag ook prima is, het zaad blijft ongeveer 4 dagen in leven, en ik dacht dat het "slechter" werd als je het zovaak doet?

ojeetje, acrobatiek.....was ik vroeger al zo goed in tijdens de gymles (not!!!)
volgens mij vraagt mijn vriend me of ik nog wel helemaal spoor!!!
hij zal helemaal dubbel liggen, maar humor tijdens of na de sex is goed toch, ik vind van wel!!
voor nu is het te laat had gisteren of eergisteren mijn ei. mocht het de 21/22 juli niet gelukt zijn hou ik het zeker in mijn achterhoofd voor de maand augustus!!

moet ik dus toch ff naar de gamma! ff wat catrollen halen voor aan het plafond! haha, is wat makkelijker om je benen omhoog te doen!
dat zeg ik......gamma!

xx kimpansee
 
Hoi Dames, ja ik heb ook geen zin om elke dag te vrijen. Op een gegeven moment is er ook niks romantisch meer aan, het gaat puur om de daad. Maar ja...je doet het toch altijd uit liefde. En een beetje humor daarbij maakt het allemaal een stuk gezelliger. Als wij het elke dag doen krijg ik ook auwie hoor! Ik dacht dat ik daar de enige in was. Niet dus!
Maarre.....ik heb ook weleens gehoord dat de kwaliteit van het sperma beter is als je het om de dag doet hoor.
Kan je trouwens niet beter bij de benen omhoor de benen tegen de muur aan leggen.....???
Zo leg je ze ook omhoog enne.......hoe lang moeten we dan blijven liggen? uurtje of 24 hahahah!!!!!
 
in de vruchtbare periode kun je het best om de 36 uur heb ik gelezen. als ik net ongesteld ben geweest vind ik het heel fijn dat we eindelijk weer bezig kunnen. meestal gooi ik mijn benen ook lekker even de lucht in maar niet te lang want ik vind het veel te lekker om na die tijd tegen mn mannetje aan te kruipen. ik ben eerder zwanger geweest in die tijd ging ik altijd direct naar de wc,was binnen 3 mnd zwanger dus kont omhoog is volgens mij niet echt nodig
he succes met alles
liefs lies
 
Terug
Bovenaan