<p>Hoi, </p><p> </p><p>Ik ben inmiddels bijna 16 weken zwanger, mijn zoon van 5,5 weet hier al vanaf ongeveer 6/7 weken vanaf. Hij kwam er zelf mee(aangevoeld).</p><p>Nu is hij momenteel heel extreem, aan de ene kant vind ie het heel leuk aan de andere kant wil ie mij straks niet delen en vind ie dat gejank van baby's maar niets. Wordt om het minste geringste boos tot het agressieve aan toe.</p><p>Kan dit door de zwangerschap komen?</p><p>Hij is wel heel gevoelig maar momenteel wordt het steeds erger. </p><p>Ik heb hem belooft ook dingen samen met hem te doen dus even ergens wat eten samen (wat ie echt ontzettend leuk vind). Maar dit is er helaas nog niet echt van gekomen omdat ik nog steeds constant moe ben.</p><p>Hij is mee geweest naar de geslachtsbepaling echo, roept al vanaf 8 weken ik krijg een zusje en ja hoor volgens de echo een zusje, zijn reactie: zei ik toch.</p><p> </p><p>Hoe reageren jullie kinderen?</p><p>Hij is straks wel 6 jaar allen geweest. Na een half jaar zijn zijn vader en ik uitelkaar gegaan toen ben ik 2 en half jaar alleen geweest en nu gelukkig getrouwd met zijn bonuspapa.</p><p>X</p>