reactie's over de Negenmaandenbeurs

Hoi allemaal,

gisteren ben ik naar de beurs geweest,na een lange rit was het dan zo ver..
Ik vond het wel een beetje tegenvallen ,had er meer van verwacht
Sommige kraampjes met produkten niet de commerciele maar de gewone standhouder vond ik nog aan de prijzige kant.
Ben benieuwd wie er nog meer is geweest of gaat
graag wil ik ook van jullie horen hoe het was.

Groetjes monique
 
Hallo!

ik vond het ook tegenvallen. We (mijn beste vriendin, 24 week zwanger en ik, 8 maand moeder) hadden besloten er een dag van te maken. Ook wij moesten een heel eind rijden. Ik heb weinig nieuws of spectaculairs gezien en wat ik nog veel kwalijker vond was dat de negen maanden beurs niet berekend was op zwangeren. Nauwelijks rustplekken in de hal, weinig gezonds te happen en lange rijen bij de wc's.

Jammer, ik weet niet of ik nog een keer heen zou (weet wel zeker van niet)

Groetjes

Kim
 

Hoi allemaal,

wij, mijn vriend en ik, zijn vrijdag ook geweest. Eerlijk gezegt vonden wij het ook tegenvallen. Had het ook groter verwacht met meer specialere dingen, maar dat was helaas niet zo. Wat ik daarentegen dan wel heel leuk vond, is dat je daar een pretecho kon laten maken.
Ook de modeshow vond ik niet echt leuk..... Maargoed, ben er wel in geslaagd wat leuke dingetjes te kopen.

Greetz Cody
 
Hoi,

Ik ben vrijdag samen met mijn zus geweest en ik vond het ook tegenvallen de huishoudbeurs vond ik wel leuk maar wel vermoeiend en druk en veels te groot.
We   waren om elf uur bij de RAI ( we komen uit Eindhoven) en daar konden we de auto niet kwijt dus moesten we terug naar de ARENA om daar de auto neer te zetten en dan met de pendelbus te gaan  , wisten we maar eerder dat de parkeerplaatsen vol zaten want we waren al langs de ARENA gekomen. Dit gedoe heeft ons zeker een uur gekost.
We konden nergens fatsoenlijk zitten om wat te eten en te drinken. En de stands vond ik ook tegenvallen. Nee, ik ga nooit meer naar de   negen maanden beurs maar misschien wel over een paar jaar nog een keer naar de huidhoudbeurs.  

Groetjes Bertie
 
Dit was voor ons de eerste keer, en we gaan NOOIT weer.

Wat een tegenvaller.



Ik hoopte een goede bh te kunnen kopen, helaas je mocht alleen aan de
modellen "ruiken" en je kreeg een folder mee waar je ze eventueel zou
kunnen kopen, maar in mijn maat (g/h) moet die bh dan waarschijnlijk
weer besteld worden.





De heen en terug reis (toch wat aardig uurtjes rijden zo uit het hoge
noorden) waren erg gezellig, en we hebben onderweg lekker ergens een
hapje gegeten.



Miep

 
hallo
ik ben zaterdag met mijn zus geweest. ik voor de eerste keer en mijn zus is al heel vaak geweest.
de9 maanden beurs leek/was ook kleiner als normaal
maar we hebben er toch wel veel gekocht.
en ons ging het ook om een gezellige dag ervan te maken. en dat is zeer zeker gelukt.
wij kwamen rond 11 uur aan en we konden onder in de parkeergarage parkeren.
we zijn nog 2x terug naar de auto gegaan om de tassen er in te zetten.

we hadden genoeg plaatst om te zitten voor wat te eten en drinken.

ja ik vond het heel gezellig.
ik was om  half 8 uur smorgen vertrokken en om 8 uur thuis.
we hebben een herlijke dag gehad.  
 
Hallo allemaal,

Mijn man en ik en een vriend van mijn man en zijn zwangere vriendin zijn er met zijn viertjes heen geweest. Het was eigenlijk wat we ervan verwacht hadden; maar onze verwachtingen waren ook niet zo hoog gesteld. We hebben beide met flinke korting een borstkolf gekocht en aanverwante spullen en ik heb met uitgebreid laten informeren over katoenen luiers. Ik had graag meer informatiestands gewild.
En ik vond het geheel een hoog tuttigheidsgehalte hebben. Wij gingen er al heen met de instelling dat dit eens maar nooit weer zou izjn, maar aangezien we beiden voor het eerst zwanger zijn en het niet zo vaak zullen meemaken, vonden we dat we hier een keer heen moesten...
groetjes
greet
 
Ik ben er zaterdag met een vriendin heen geweest en ik wist eigenlijk niet wat ik moest verwachten.  Wij kwamen om half twaalf aan en konden nog onder de Rai parkeren. Een tijdje in de rij gestaan voor een kaartje en daarna een behoorlijk stuk moeten lopen naar de hal v/d 9 maanden beurs. In het begin was het heel erg druk maar geleidelijk werd het beter. De mode show vond ik heel grappig opgezet met de kinderen en alle verschillende dansjes. Daar ik pas 20 weken zwanger was had ik nog niet alles in huis dus ik heb daar aardig lopen shoppen van dekentjes, hoeslakens, baby kleertjes, positie kleren tot aan spenen, flesjes, speeltjes etc. Al met al zijn we wel een paar uurtjes zoet geweest. Daarna nog heel even op de huishoud beurs rondgelopen maar daar was het echt veel te druk en te groot. Rond vier uur reden we Amsterdam weer uit. Voor mij was het een hele geslaagde en gezellige dag.
 
Terug
Bovenaan