reactie BMR-prik

A

Anoniem

Guest
Ik was benieuwd wie er allemaal de BMR-prik al heeft gehad en hoe hebben jullie kindjes hierop gereageerd?
Marissa heeft hem dinsdag 2 weken geleden gehad. Vrijdag kreeg ze   ineens koorts en zaterdag ook nog. Ze was erg hangerig en huilerig en krooop het liefst in mij weg. Zondag ging het al iets beter, maar ze eet ook al een paar dagen slecht vooral haar broodje.`Vandaag ook nog erg hangerig en huilerig en weer geen brood gegeten. Gisteravond met eten was ook een ramp, alleen maar huilen en niet willen eten, maar waarom?? geen idee wat er aan de hand was. Hoop dat het snel over is, want ze echt niet meer gezellig op het moment, terwijl het normaal zo'n lachebekje is, naar iedereen lachen, dat kan er nu ook niet meer vanaf. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.

Ja hoor hier zitten we in het zelfde schuitje.Dean heeft de BMR prik 4 dec gehad de eerste 3 dagen was niks aan de hand maar vanaf het zaterdags heeft meneer al wisselend koorts tot 40 graden is echt hangerig en huilerig en ik mag echt geen pas zonder meneer verzetten want dan laat Dean zich op de grond vallen en dan voert hij zoals wij het noemen zijn drama kip toneel op.Huilen huilen en huilen.De avonden zijn een ramp en eten wil hij ook niet.We moeten maar denken ze zijn er tot aan 4e af en even door de zure appel heen bijten.Sterkte
Chantal en Dean

Ik ben benieuwd wat het hier gaat worden. Afgelopen vrijdag heeft Tygo de BMR gehad. Nog geen reacties tot nu toe, maar ik wacht geduldig af.
Ik hoop dat het snel weer overgaat.
Groetjes happyM

ja Ivar was er vorige week ook ziek van, hoge koorts, slecht eten, jammeren, hoesten en snotteren

gelukkig is ie nu weer helemaal t oude lieve ventje!

groetjes Jenneke

Hoi

Meike heeft behoorlijk last gehad van de BMR. Maar omdat we de afgelopen weken het één en ander hebben laten onderzoeken bij haar hebben we ook te horen gekregen dat Meike haar heftige reactie ook kwam door haar lage weerstand.

Dus daar kan het ook afhankelijk van zijn....

Maar die reactie duurt maar een paar dagen, hoog uit....

Sterkte Renske

Oh wat zie ik er tegen op. We hebben eerst de afspraak afgezegd omdat Dean ziek was, maar 7 januari moeten we er dan toch aan geloven. Ik weet nu al dat hij er ziek van gaat worden. Dat heeft hij bij de eerste 4 entingen ook gehad. Pff, hopelijk is het dan weer snel voorbij.

groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan