Hoi dames,ik post hier ons verhaal van de afgelopen dagen met de vraag of er iemand misschien hier iets van herkent?Ons dochtertje van 8 maanden drinkt al sinds ze 6 weken is neocate voeding. De kinderarts heeft afgelopen week aangegeven dat we thuis nog eens moesten provoceren om te kijken of ze nu weer tegen gewone melk kan. Dit hebben we zaterdag gedaan. Smorgens een fles gewone melk. Ze was echt de hele dag mopperig en hangerig (terwijl ze anders echt een vrolijk meisje is) en ze kreeg weer pukkeltjes in haar gezicht, ook was heel haar schaamstreek en billen vol met uitslag. Omdat we wilden uitsluiten dat haar gedrag en de pukkeltjes echt een reactie was op de melk hebben we zondag morgen nog eens een fles gewone melk gegeven. Gisteren was ze heel de dag moe en lusteloos en vrijwel meteen na haar fles melk kreeg ze rode pukkeltjes in haar gezicht en echte grote rode vlekken. Dit was dus echt een reactie op de melk. In de loop van de dag kreeg ze ook rode stippen en pukkeltjes in haar zij en op haar kuiten. Verder was ze op zich best vrolijk. Alleen vandaag (vandaag heeft ze alleen Neocate gehad) had ze nog steeds plekjes in haar gezicht en hals maar nu kwamen er overal op haar lichaam af en aan van die pukkeltjes en plekjes, zoals op haar armen en benen ook. Ook is ze de hele dag al moe en mopperig, heeft ze verhoging en spuugt ze steeds haar fruit terug (banaan, mandarijn en peer) terwijl ze haar fruit vanmorgen al heeft gehad. Ook heeft ze echt al 3x een goede dunne luier gehad. Nu vraag ik me af: zou dat nog een reactie van haar lichaam zijn op die melk dat nog in haar lichaam zit? Mijn gevoel zegt van wel. Ik weet van mijn zoontje dat ze er echt een paar dagen van van slag kunnen zijn dan. Heeft iemand van jullie er ervaring mee? Of wat denken jullie?<br />