reactie. nog niet ongesteld(vervolg)

A

Anoniem

Guest
hallo meiden, ik heb vanmorgen toch de test gedaan en.............ZWANGER!!!!!
ik kan het nog steeds niet geloven ik ben net gestopt met de pil en nu... ik belde vanmorgen de dokterassistente voor een afspraak en die vroeg ook al : kwam het onverwachts? dus toen zei ik we wilden graag nog een kindje maar dat ik zo snel zwanger zou zijn nee dat hadden we niet verwacht. Ook mijn man was even perplex hij is wel erg blij hoor maar jah hij had het ook niet zo snel verwacht. Ik wilde eigenlijk weer een paar maanden de pil gaan slikken omdat we op dit moment geheel onverwachts ons huis verkopen en een ander huis gaan kopen dus komt het niet zo goed uit maar ja dat lost zich vanzelf op. Ik ga nu proberen om alleen maar te genieten en ik hoop echt dat de andere meiden op dit forum ook snel zwanger zullen zijn. groetjes wilma

Gefeliciteerd hè!!
Geniet er maar lekker van.
Groetjes Cynthia

he wilma
wouw zeg, super, en dat zo snel.
Ach alles met je huis regelt zich vanzelf, het duurt toch nog 9 maanden,haha
heel veel sterkte en geniet er lekker van meid.
kusjes sas

Hoi Wilma,

Als eerste wil ik je hartelijk feliciteren met je zwangerschap!
Fijn dat het bij jou  wel zo snel lukt.
Helaas is dat niet bij   iedereen hier het geval!
Ik schrik er dan ook eigenlijk een beetje van dat je schreef dat het eigenlijk nog niet zo goed uit komt. Ik zou zo heel graag met je willen ruilen!!!!!
Natuurlijk kom ik nu niet  zo aardig over, maar dat is niet zo bedoeld hoor.
Ik ben gewoon een beetje jaloers misschien.
Ik wens je een hele goede zwangerschap toe en geniet er vooral van!
Groetjes mm  

Wauw gefeliciteerd. Ik   ben nu 6 dagen overtijd en ik ga pas maandag testen omdat een eerdere test negatief was en ik wil niet te vaak teleurgesteld worden. Ik hoop dat mijn test net zo is als die van jou...veel geluk
Groetjes Pam

hoi wilma,

van harte gefeliciteerd!!! wanneer is de uitgerekende datum?
hoe lang ben je eigenlijk bezig geweest? Ik ben net nieuw hier dus vandaar dat ik dat vraag. We zijn sinds september bezig en nog steeds niet zwanger.
Ik wens je alle geluk van de wereld en wellicht nog een keer tot lezens.

Groetjes westie

Hai Wilma,

GEFELICITEERD!!!!  

Dus je vermoeden klopte!Geniet ervan, en niet te veel piekeren over de verhuizing.
Alles komt vanzelf op z'n pootjes terecht.

Liefs, Blondie79

Terug
Bovenaan