Reactie op Bianca haar berichtje

Beste Bianca,

Mijn man en ik horen ook bij die stellen die niks hebben maar waar het toch niet bij lukt.Na bijna 2 jaar hebben we nu toch besloten om IUI te proberen. Aangezien bij mij dus alles goed is hoef ik geen hormonen te nemen en alleen een prik om een eisprong binnen zoveel uur te kunnen garanderen. Die prik heb ik gisteravond gehad en nu morgen zijn we aan de beurt voor de eerste IUI. Ik vind het nu echt spannend. Zal dit het zijn wat ons niet eerder is gelukt. Duimen maar denk ik. Ik hoop dat ik vannacht kan slapen. Het is alleen erg moeilijk dat ik na de IUI morgen gewoon moet afwachten of ik het wel of niet ga worden over ong. 2 weken. Volgens mij worden dit 2 zeer zware weken. Afwachten maar.
Iedereen succes met klussen en volg vooral je hart als het gaat om wel verdere stappen of niet. Je bent zelf de baas over je lichaam.

Groetjes

Hoi Buffertje,

Jeetje, wat spannend allemaal joh!! Ik hoop voor jullie dat dit het juiste is voor jullie en dat je ongi lekker weg blijft en het na 1 poging gelukt is!!

Heel veel succes!

Liefs moi xxx

Hai Buffertje,

Grappige naam heb jij, hihi!
Mijn man en ik nehoren ook tot de groep van 10% waar niks bij is gevonden uit de onderzoeken maar waarbij het ook al 3 jaar niet lukt, dus ik herken me erg in je verhaal.

Welke prik heb je gehad? Pregnyl of Ovitrelle misschien?
Ik weet er alles van, het zijn hele spannende weken na de inseminatie...
Ikzelf spuit nu Gonal F en moet a.s. zondag weer voor een follikelmeting, dus daarna breken ook voor ons de 2 spannende weken aan.

Ik weet dat Pluk ook ongeveer gelijk met jou geïnsemineerd is dus we kunnen elkaar steunen in deze moeilijke weken!
Ik kan me voorstellen dat je er bijna niet van kunt slapen! Ik hoop van harte dat het meteen raak is bij jullie!

Suc6, lfs, Suus

Thanks Moi en Suus,

Buffertje is de naam van mijn hondje (die heet eigelijk Buffy).Ik ga nu afsluiten en me mentaal voorbereiden op morgen.
Suus, ik heb pregnyl gehad en ben nu bont en blauw op de plek van de spuit.

Mijn follikel was dinsdag 18.5 mm en ik hoop dat mijn eisprong en alles nu ook goed gaat.

Ik laat het jullie weten hoe het is gegaan.

Goh, wat spannend allemaal.
Ik hoop voor je dat het lukt!

Zelf ook meer als 2 jaar bezig en inmiddels weer goede eisprong, alles verder goed, maar niet zwanger.
Wel interessant om te lezen dat je ook voor iui kan gaan zonder hormoontoestanden etc. Want dat lijkt me dan weer niks!

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan