reactie op de high tea

de high tea is nooit doorgegaan
ik heb het geprobeerd te regelen maar helaas
13 aanmeldingen en op de data s kon de een niet en dan de ander niet dus uiteindelijk bleven we met zijn tweeen over

dus was wel jammer was gewoon eens leuk geweest iedereen is te zien
en eens live te kletsen

gr yvet

ps zwangermeisje ik denk dat we juist veel gemist hebben ..... toch kicke zoveel zwangere vrouwen en die in de zelfe maand mama worden

we kunnen natuurlijk ook op bv 3 plaatsen iets afspreken.
Assen, Amsterdam en Eindhoven bv.

Dan kan er bij genoeg animo per plaats iets afgesproken worden en is de afstand voor de meeste wel te doen toch?

tja das waar woon zelf in den haag dus amsterdam is wel gunstig
alleen het probleem met dit soort dingen vind ik toch de datums bleek gewoon dan kon die niet en die kon niet auto rijden etc das gewoon lastig

mij leek het ook super denk nou alle kwaaltjes bespreken etc hahahah

hoi hoi,

sorry ik bedoelde het ook niet zo. maar meer voor degene die dachten dat het wel door gegaan was en ze er niet bij waren dat zij dan dus niks gemist hebben omdat het helemaal niet is door gegaan. Ik denk ook zeker dat we wat gemist hebben, en dat het leuk was om elkaar te zien. Ik was daarom ook 1 van die twee hihi!

x

Tis een heel leuk idee, maar heel lastig zoiets te plannen met zoveel verschillende mensen uit zoveel hoeken van het land.
Ik ga het wel in de gaten houden, mochten jullie het nog eens gaan proberen te plannen, of het haalbaar is ;)

Terug
Bovenaan