reactie op lopen kian

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden van het zomerforum.Ik ben de trotse oma van Stef,en ik lees al mee vanaf Annet zwanger was van Stef.Dus eigenlijk ken ik jullie al een hele poos.Nu is het niet zo dat ik me ga bemoeien met jullie forum,maar gisteren zag ik de video van kian,en ik zat hier op mijn bank echt weg te smelten.Zo schattig de eerste stapjes van dat mannetje.In gedachte zag ik onze Stef ook al opstaan en zijn eerste stapjes doen.Nelleke wat zul jij trots zijn op Kian en terecht. Ik moest hier gewoon even op reageren.Nou meiden veel schrijf plezier verder,en misschien horen jullie weer wat van mij als mijn lieve dochter weer is bevallen.Dat heb ik met Stef ook gedaan.Liefs van Oma Marijke

Hallo Oma Marijke,

wat vind ik dit ontzettend lief en leuk. Wat wil Stef en zijn mama nog meer; een betrokken oma!!! Super!! Daar smelt ik nou van..... en van het lopen van Kian natuurlijk ook.

Liefs Renske mv Isa  & Meike (12/07/06)

Jaaa, laten we het even ingewikkeld maken! Ik raak er zelf haast van in de war! Mijn moeder (hier bij sommigen ook bekend dus als omimaartje) heet ook Marijke! Dus Oma Marijke klinkt hier erg bekend! Haha.
Bedankt voor de reactie! En inderdaad ik ben supertrots. Maar wat nou het leuke is ... dat zijn we allemaal!
We hebben allemaal toch van die heerlijke lachebekkies!
Nou Stef! Oefenen dan maar he!
Liefs Nelleke

net een reactie getypt weer weg gggrrrrrr

had in de vorige reactie al gezegd dat ik het lef vond dat de oma van Stef heeft gereageerd terwijl het forum van die kuren heeft, nou dat blijkt wel weer  hahahahahahaha

leuk om te lezen hoor!

groetjes Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan