reactie op mijn vraag

ik had erbij niet verteld dat het nog niet in mijn bloed zat dus ze gaan dat nog testen maar ik moest eerst mijn kuur afmaken. sorry hoor momo dat ik dit niet wist!!!! trouwens ik was naar de gyn geweest voor de kinderwens die tot nu toe niet is vervuld alles was goed alleen ze constateerde op chlamydia want ze had de vorige keerwat weggehaald bij mij. maar ik heb alles nagevraagd en gelezen er is niets aan de hand volgens mij het is gewoon te genezen!!! omdat het nog niet in men bloed zit gelukkig! en wist er niets van vandaar mijn vraag hier! maar er is wel een probleem nu hoe kan dit mij overkomen ik ben al 10 jaar samen met mijn man hij is nog noiit vreemdgegaan en ik ook NOOIT! we doen het nu natuurlijk niet veilig omdat ik heel graag zwanger wil worden. hoe is dit gekomen denken jullie kan hierop iemand mij helpen! als het geen domme vraag is natuurlijk!!!!!!!!!

Misschien afgedroogd met de handdoek van iemand anders, of een hotelbad dat niet helemaal schoon is, of een onderbroek geleend van een vriendin? Ik weet niet of chlamidia een was op 40 graden overleefd, maar mijn onderbroeken worden niet heter gewassen dan 30...
Ik hoop dat alles goed komt voor jullie (met jullie kinderwens in combinatie met de chlam.)

Groetjes Kiki

ik zou even kijken op een site over soa want daarin staat prcies beschreven hoe je eraan kan komen.
ik kan daar zelf geen zinnig antwoord op geven
groetjes tijger

Terug
Bovenaan