reactie op Myra

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, ik las net even jullie berichtjes en heb dus vandaag pas het berichtje van die MYRA gelezen....je zou je bijna niet moeten verbazen over mensen als je bijvoorbeeld de tv aan doet en op het nieuws de ene steekpartij na de andere ziet voorbij schuiven, mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen (om meestal een of andere K*T reden) en dan maar iemand van het leven beroven.
De reactie van MYRA, hoe jaloers, verdrietig of wanhopig ze dan ook mag zijn, is zeker ongepast maar het zegt er veel over haar als persoon en ik hoop van harte, al mag ik het misschien niet zeggen, dat zij nooit een kind op de wereld zet want wat gaat zij haar kind in godsnaam meegeven voor normen en waarden???????

Ik denk dat wij elkaar moeten blijven steunen, en tuurlijk hopen we allemaal dat we snel zwanger zijn maar ik ben van mening dat we elkaar allemaal het beste gunnen en zo voelt het ook.

Dit wilde ik toch even kwijt......

Liefs Sacha

go sas.
ik heb er niks van mee gekregen of gelzen en dat is denk ik ook maar beter..

kus tanja
22 weken en 6 dagen

Hoi,

Ik lees veel reacties op een bericht dat Myra geplaatst zou hebben maar is er iemand die mij kan vertellen over wel bericht het gaat want ik kan het nl niet vinden?

Groetjes,

Mirella

Al goed ik heb hem gevonden

Myra mag ik je even duidelijk maken dat ik zelf ook zwanger raak bij iedere scheet die me man laat het gaat bij mij eenmaal heel makkelijk en het is vreselijk als je als vrouw zijnde een kinderwens hebt en het heel erg stroef gaat.

Ik kan me heel erg goed voorstellen dat dat heel veel frustraties met zich mee brengt maar dat je dan zo'n reactie plaatst is wel te gek voor woorden.

Ik vraag me af wat JIJ hier eigenlijk op het forum doet en ik hoop van ganse harte dat jouw kinderwens nooit uit zal komen niet omdat ik het je niet gun maar omdat ik denk dat je een kind niet normaal op kunt voeden en wie weet wat je je kind allemaal wel niet aan doet dan kun jij ze maar beter niet hebben.

Dat was dan dat en ik wil ook nog even kwijt dat ik hier veel reacties lees van vrouwen bij wie het heel moeilijk gaat of nog steeds niet is gelukt om zwanger te raken en ik moet even kwijt dat ik voor die vrouwen echt heel erg veel respect heb dat ze zo hard hun best doen om de wens toch in vervulling te laten gaan en daar voor vechten.
Ik hoop echt dat degene die wel hun kind een goed leven kunnen geven en die wens zo hard hebben het snel zal lukken en allemaal heel erg veel sterkte van mij.

Hey Sas,

Als eerste wil ik je feliciteren met je zwangerschap,echt toppie hoor!Geniet er maar lekker van he!!
Wij gunnen het je wel hoor dat je in blijde verwachting bent!!!
Wat ik wil vragen of je hotmailadres hebt,dan kunnen we wat fijner praten over de msn!Het gaat namelijk over myra,heb haar net gesproken op de msn!
Ik zag dat haar hotmailadres op het forum stond en heb haar bij me toegevoegd in de hoop op een reactie en die heb ik ook gekregen!
Als je het adres niet geven wil begrijp ik dat ook goed hoor,de meeste willen toch anoniem blijven

Nou geniet ervan en zorg goed voor jezelf he

groetjes wendy

Hai Sas!!

Trek je maar niks aan van die muts.
Wat een belachelijke reactie van haar zeg! Tjee, je hebt wel lef moet ik zeggen. Maar of die trut het ook recht in iemand's gezicht durft te zeggen dat betwijfel ik. Als je iemand zoiets toewenst dan ben je zelf dus echt niet toe aan een kind!!
En lekker laten waaien, geen aandacht meer aan besteden (al zou ík dat mens het liefste met d'r harsen tegen de vloer willen bonken, grrrr). Opsouten die Myra!!

Ennuh Sas, lekker genieten hè van je zwangerschap. Alleen maar fijn dat het snel is gegaan!!!!!!

Liefs Benthe

Hoi Sas,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Trek je maar niks aan van MYRA  ik heb het gelezen en ik vind het echt niet meer normaal hoe verzin je zo iets.

Geniet ervan

Veel liefs, suus

Terug
Bovenaan