A
Anoniem
Guest
Hoi meiden, ik las net even jullie berichtjes en heb dus vandaag pas het berichtje van die MYRA gelezen....je zou je bijna niet moeten verbazen over mensen als je bijvoorbeeld de tv aan doet en op het nieuws de ene steekpartij na de andere ziet voorbij schuiven, mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen (om meestal een of andere K*T reden) en dan maar iemand van het leven beroven.
De reactie van MYRA, hoe jaloers, verdrietig of wanhopig ze dan ook mag zijn, is zeker ongepast maar het zegt er veel over haar als persoon en ik hoop van harte, al mag ik het misschien niet zeggen, dat zij nooit een kind op de wereld zet want wat gaat zij haar kind in godsnaam meegeven voor normen en waarden???????
Ik denk dat wij elkaar moeten blijven steunen, en tuurlijk hopen we allemaal dat we snel zwanger zijn maar ik ben van mening dat we elkaar allemaal het beste gunnen en zo voelt het ook.
Dit wilde ik toch even kwijt......
Liefs Sacha
De reactie van MYRA, hoe jaloers, verdrietig of wanhopig ze dan ook mag zijn, is zeker ongepast maar het zegt er veel over haar als persoon en ik hoop van harte, al mag ik het misschien niet zeggen, dat zij nooit een kind op de wereld zet want wat gaat zij haar kind in godsnaam meegeven voor normen en waarden???????
Ik denk dat wij elkaar moeten blijven steunen, en tuurlijk hopen we allemaal dat we snel zwanger zijn maar ik ben van mening dat we elkaar allemaal het beste gunnen en zo voelt het ook.
Dit wilde ik toch even kwijt......
Liefs Sacha