Reactie op naat25 melk uit borst

A

Anoniem

Guest
Hoi Naat25.

Jeetje, ik schrik eigenlijk wel van je verhaal. Ik ben nu 9 weken
gestopt met de pil en   sindsdien niet ongesteld geweest. Ik had de
HA al gebeld, maar de assistente zei dus inderdaad, dat het lang kan
duren voor je na de pil weer ongi wordt. Tot ik het verhaal van
mamacindy las en zo bij jouw verhaal terecht kwam. Wat zijn de gevolgen
van zo'n tumor in je hypofyse? Laat het me alsjeblieft weten!

Liefs, Inge

hoi mama amber,
als ik het goed begrijp heb je dus verder geen vage klachten, zoals melkvloed ofzo. want dan hoef je er i.p. niet bang voor te zijn dat je een adenoom bij je hypofyse hebt hoor denk ik.in ieder geval het hoeft dus niks ernstigs te betekenen als je dat hebt zoal mij, want je kan dan medicijnen krijgen die er voor zorgen dat je prolactine daalt en dan heb je waarschijnlijk net zoveel kans op zwanger worden als ieder ander, ik zelf slik deze medicijnen (parlodel) nu 2 maanden en ben nog op mijn menstruatie aan het wachten.
het is dus wel van belang dat als je wel klachten hebt die er op kunnen wijzen dat je dit wel hebt dan is het wel belangrijk dat ze dat weten want;
-dan kun je dus die medcijnen krijgen,
-als je zwanger bent en de anenoom heeft aanleg om te groeien danzal hij rond je zwangerschap meer groeien want een (goedaardig)gezwel groeit onder invloed van hormonen,
-en als hij wel groot is ( boven een cm.) dan zal hij weg gehaald moeten worden ( dit is niet heel ingrijpend hoor gaat via een neus o.k.) omdat hij dan niet nog meer mag groeien tijdens de zwangerschap.

ik hoop niet dat ik je ongerust heb gemaakt hoor want dat is absoluut mijn bedoeling niet, en nogmaals je hebt er waarschijnlijk geen aanwijzingen voor toch? en anders als je twijfel dan overleg je toch even met je huisarts.

groetjes naat25

Hoi Naat25

Tja, ik heb dus wel melkvloed.

Maar bedankt voor je geruststellende berichtje, want ik was inderdaad
wel geschrokken van je verhaal over een tumor in je hypofyse.

Maar goed, als ik toch een verhoogd prolactinegehalte heb, is het wel
van belang dat ernaar gekeken wordt. Ik snap nu in ieder geval wel
beter, dat mijn menstruatie uitblijft en kan dit ook aan de HA mededeln.

Tjonge, jij hebt nog geen menstruatie? Rot joh. Ik hoop voor je dat het gauw op gang komt.

Groetjes, Inge

hoi inge,
ben blij dat ik je wat gerust heb kunnen stellen,
het is inderdaad echt rot dat ik nog niet ongesteld ben geworden, het is zo irritant want je bent al maanden bezig maar pas als je voor de eerste keer ongesteld ben geworden dan begin je pas echt. ik heb zelfs al meerdere zwangerschapstesten/ ovu;atietesten erop zitten en ik temperatuur ook, maar dan denk ik wie houd ik nou voor de gek, ik heb nog geeneens gemenstrueerd, ik wordt er af en toe echt gek van,maar ja  ik ben niet de enige en het is natuurlijk nog niks vergeleken wat sommige mensen door maken.
laat ff weten wat de uitslag bij de h.a. was, ben benieuwd!

groetjes nathalie.

Hoi Nathalie.

De HA heeft een verwijsbrief voor de gyn geschreven. 22 september moet
ik mijn hormoonspiegel laten bepalen. De dokter denkt zelf dat het niet
zo ernstig is, maar wel vervelend. Ben benieuwd. Zodra ik meer weet
laat ik het zeker weten.

Groetjes, Inge

Terug
Bovenaan