Reactie op reacties

Wat een leuke reacties op mijn berichtje waarin ik vertel dat ik zwanger ben.
Even een reactie op de vragen die daar werden gesteld:
Nadat ik gestopt ben met de pil, ben ik dus nog 1 keer ongesteld geweest en dat was na een cycles van 35 dagen.
Met het klussen zijn we daarna uitgegaan van een cycles van 28 en 35 dagen, omdat ik er natuurlijk na 1 maand zonder pil nog niet vanuit kon gaan dat ik ook inderdaad een cycles van 35 dagen zou houden. Dus hebben wij 2 weken lang om de dag geklust.
Wat heb ik allemaal gevoeld?:
Ruim anderhalve week voor mijn Nod had ik het gevoel dat ik ongesteld moest worden, met alles erop en eraan: Af en toe pijn in mijn buik en hoofdpijn.
Precies een week voor mijn nod, had ik 's middags een bloeding. Dus ik dacht: Jammer, naar de volgende ronde.
Maar toen ik later mijn tampon wou verschonen (sorry, vieze praat) was deze helemaal schoon. Toen begon ik te denken dat het wel eens een innestelingsbloeding zou kunnen zijn.
Verder heb ik de hele daaropvolgende week het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden. Vandaag was ik dus 1 dag overtijd (36 dagen, als ik uitging van mijn vorige cycles)en heb ik getest (3x). Dat was vanmorgen om 5.45 uur (op mijn vrije dag, ik ben namelijk ook juf, zoals vele hier.) En nu ben ik zwanger en het is nog erg onwerkelijk.
Ik gun het jullie echt allemaal en voel me wel eens schuldig dat het bij mij zo snel gelukt is. Veel succes, allemaal!
(Laten we met z'n allen afspreken dat we niet meer op die rare antwoorden reageren, dan heeft diegene er ook niets aan!!!)

 
Terug
Bovenaan