reactie op vraag van anonie, die de vader niet kent.

Ik heb onderaan jou bericht nog even een berichtje getikt. Ik weet niet of je het nog ging lezen dus tik ik het hier nog even.
Om even iets uit de wereld te halen. Ik werd laaiend op de 'anoniem die jou als eerste een reactie gaf.... Die gaf ik een knauw.. Niet jou, je moet het omkeren. Mijn mening is dat je niet zomaar klakkeloos kan oordelen, en het dan ook nog eens op zo'n kinderachtige grove manier.

Bij deze dus.. lees het nog maar een keertje........
 
hoi ikke, ik had het al gezien dat ik het verkeerd las sorry daar voor maar ik schrok zo van die eerste reactie, heb zo lang getwijfelt of ik hem hier neer zou zetten en dan krijg je gelijk zon antwoord,vond het zo gemeen. maar goed jij ook bedankt , weet je trouwens hoe ik mijn vraag uit de forum haal? geloof dat ik nu wel genoeg reactie heb gehab en ga lekker verder met mijn ,man zoontje t komt hellemaal goed ,,,dat was het al maar wou ff weten of er meer vrouwen waren wie zoeiets mee hadden gemaakt groetjes
 
ikke= stomme trut wie heb jij een knauw gegeven!! hahahahah lul niet slap '
je kan het gewoon niet hebben dat ik je de waarheid spreek over jullie die met jan en alleman naar bed gaan en niet weten wie de vader is ! stom toch hehehehhehehehe eige schuld dikke buld
 
ik heb dit nu een tijdje zitten volgen en ik wil dus even reageren op die mafkees ga buiten spelen en laat deze site met rust jij heb hier niets te zoeken en ikke geeft gewoon een reaktie terug wat jij kan verwachten met je stomme uitlatingen !!! in mijn ogen ben jij hier de stomme trut.. ikke laat je niet gek maken en neem dit aub niet serieus tot nu toe vondt ik je adviesen heel goed omschreven groetjes van mo
 
bedankt mo...
Enne succes anoniempje, Er kan een biologische vader zijn maar een/de echte vader is toch de gene die het kind lief hebt, groot brengt onderhoud, verzorgd etc etc... wat de vader hoort te doen. Wees gelukkig met je gezinnentje zoals hij is en hoort te zijn. Mooier als je het nu hebt kan het toch ook niet wezen. Je kind, je droompartner, je gezinnetje. Veel geluk hoor.

Oh enne anoniem, leuke tijdverdrijf he... hahaha ik lag me de stuipen. Best sneu dat je niet op niveau kan praten. Jij hebt vast en zeker zuurstof te kort hebben gehad bij je geboorte, het zit niet zo jofel bij jou in je knar!!! Maar goed, succes met het tikken van de reactie die er zo weer komt. Zal uiteraard weer om te gillen zijn.. Daaaag!!!
 
Terug
Bovenaan