Reactie & Relatie..

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

Ten eerste..De site doet vreemd.. de berichtjes die ik heb geschreven zijn niet zichtbaar. Even in het kort
@daycey.. wat een dag voor je gister! ik heb geen ervaring met HSG onderzoek maar als ik het zo lees heb je je zeer goed gehouden tijdens het onderzoek! fijn dat in ieder geval je rechter eierstok geheel open is. Hoop dat je vrijdag meer goed nieuws krijgt. Daarnaast gecondoleerd met je opa, heel veel sterkte!
@ esara.. hoofdpijn is echt vreselijk! Ik kan er helaas over mee praten (afgelopen maanden gelukkig minder) hoop dat het door zwangerschapshormonen komt. En hoop dat het wel snel weer weg trekt. Heb je al getest? of wacht je nog af? In ieder geval sterkte met afwachten!

Voor alle dames die in spanning zitten.. Ik denk aan jullie! sterkte..

Daarnaast vroeg ik me af hoe het bij jullie gaat rondom zwanger willen worden en de relatie. Ik merk dat het veel met ons doet en de nodige spanningen mee brengt. Het begon erg rooskleurig toen we besloten de pil weg te doen. De verstreken maanden en de miskramen zorgen echter voor wat spanning. We ervaren het zo verschillend.. Ik snap heel goed dat het voor hem heel anders is en dat hij het daardoor misschien beter kan plaatsen maar pfff.. Ik wil zo graag NU zwanger worden. Laat ik duidelijk zijn dat hij wel degelijk heel graag kinderen wil en vreselijk baalt van het feit dat het nu al 2 keer mis is gegaan maar hij kan er met iets meer rust naar kijken voor in de toekomst..
We blijven praten en komen er dan ook goed/sterker uit maar het kost wat extra energie soms (en dat icm hormonen door mijn lijf pfff haha).
Vroeg me af of jullie dit herkenen? Nog tips?

Iedereen een mooie zonnige dag gewenst!
Liefs Lisette

Heey meis,

Fijn hé, al die hormonen!! Ik heb zelf geen miskraam meegemaakt en wij zitten nog maar in de 2e ronde dus ik heb je geen tips te bieden, alleen mijn medeleven. Klinkt allemaal behoorlijk heftig en ik kan me voorstellen dat je er allebei anders op reageert. Vind het erg goed dat je, ondanks je hormonen, inziet dat praten het beste werkt om het goed te houden tussen jullie!! de enige tip die ik heb is ga er even lekker tussenuit als dat mogelijk is. Even een weekendje weg saampjes.

Veel succes meid en hopelijk heb je snel goed nieuws te melden!!!

Veel liefs ciomama

merkte wel dat mijn vriend het niet zo romantisch vond als hij wist dat ik mijn ei had. Dus daar zeg ik niks meer over. Mijn vriend heeft met zijn ex het een en ander meegemaakt(schijnzwangerschap) dus hij is wat terug houdend. Maar aan zijn terug houdendheid te zien heeft hij er wel veel zin in. Ik zie het aan de kleine glinstering in zijn ogen. Ik ben een moeilijke prater maar we komen er altijd wel uit. Hopelijk kan ik hem morgen of overmorgen verblijden met een positieve test!

Hoi Lisette,

Logisch dat het veel spanning met zich meebrengt. Jullie willen graag een kindje (1e?) en een miskraam verpest het geluksgevoel. Ik heb zelf 2 miskramen gehad en vooral de 1e was zeer schokkend. Zat helemaal op mijn wolkje, erg misselijk en kreeg een echo. Geen hartslag meer. Binnen een paar uur was de misselijkheid weg.
Wij zijn toen per direct een weekend weg gegaan.

Gelukkig heb ik al een zoontje en die zorgt voor veel afleiding. Nu net 4 weekjes zwanger en blij en bang tegelijk. Hetzelfde voor mijn man. We praten er niet heel veel over, maar het is wel okee. Ik kan mijn verhaal kwijt en dat lucht op.

Misschien dat je man/vriend inderdaad wat terughoudend is door zijn ex. Ik hoop dat jullie er samen goed uitkomen en dat je snel op je roze wolkje mag zitten!

Liefs,
Anita

Thanx! Had vanmorgen hetzelfde probleem, maar nu kan ik, alles weer zien gelukkig!

Om te reageren op jouw vraag...
Mijn relatie is er alleen maar sterker door geworden. Misschien ook wel omdat het bij ons wat langer duurt, maar wij zijn nog meer naar elkaar toe gegroeid.
Natuurlijk heeft mijn vent af ent oe wel zoiets van doe nou maar even rustig! Zeker als ik aan het einde van mijj nod nog niet ongi ben, loopt bij mij de spanning op, hihi! Meestal toch al ongi voor ik ga slapen...:p

Als we naar het ziekenhuis gaan, is hij net zo zenuwachtig als ik!

Met miskramen heb ik geen ervaring, maar ik kan me voorstellen dat het de nodige spanning met zich mee brengt.

Succes meid, houd je taai! ;-)

Liefs Daisy

Mijn man is ook helemaal klaar voor een 2e! hij vroeg me zelfs laatst; Hoe zit dat nu precies met een cylcus en je ei..???haha zo lief....we hebben echt om de dag sex dus hoor hem niet klagen!maar hij is er niet zoveel mee bezig als ik maar hij denkt wel mee zeg maar!komt ie van het werk en zegt ie trek de broek maar van de kont ;-))LOL
Snap dat miskramen spanning mee brengt, blijf vooral veel praten maar ga idd iets leuks met elkaar doen!een etentje ofzo!
succes meid!
Liefs

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reactie! We zijn een heerlijk dagje naar de sauna gegaan. Weer even heerlijk met zijn tweeen en genieten.
Heeft me /ons erg goed gedaan.
Ach.. op sommige dagen raken de afgelopen maanden icm met hormonen me meer dan op andere dagen (misschien moet ik even wachten voordat ik mijn verhaal hier neer gooi ;-)
Mijn vriend is er ook echt helemaal klaar voor en kan niet wachten op de positieve test en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste!

fijne dag meiden! Dikke zoen

Terug
Bovenaan