Reactie & Relatie..

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

Ten eerste..De site doet vreemd.. de berichtjes die ik heb geschreven zijn niet zichtbaar. Even in het kort
@daycey.. wat een dag voor je gister! ik heb geen ervaring met HSG onderzoek maar als ik het zo lees heb je je zeer goed gehouden tijdens het onderzoek! fijn dat in ieder geval je rechter eierstok geheel open is. Hoop dat je vrijdag meer goed nieuws krijgt. Daarnaast gecondoleerd met je opa, heel veel sterkte!
@ esara.. hoofdpijn is echt vreselijk! Ik kan er helaas over mee praten (afgelopen maanden gelukkig minder) hoop dat het door zwangerschapshormonen komt. En hoop dat het wel snel weer weg trekt. Heb je al getest? of wacht je nog af? In ieder geval sterkte met afwachten!

Voor alle dames die in spanning zitten.. Ik denk aan jullie! sterkte..

Daarnaast vroeg ik me af hoe het bij jullie gaat rondom zwanger willen worden en de relatie. Ik merk dat het veel met ons doet en de nodige spanningen mee brengt. Het begon erg rooskleurig toen we besloten de pil weg te doen. De verstreken maanden en de miskramen zorgen echter voor wat spanning. We ervaren het zo verschillend.. Ik snap heel goed dat het voor hem heel anders is en dat hij het daardoor misschien beter kan plaatsen maar pfff.. Ik wil zo graag NU zwanger worden. Laat ik duidelijk zijn dat hij wel degelijk heel graag kinderen wil en vreselijk baalt van het feit dat het nu al 2 keer mis is gegaan maar hij kan er met iets meer rust naar kijken voor in de toekomst..
We blijven praten en komen er dan ook goed/sterker uit maar het kost wat extra energie soms (en dat icm hormonen door mijn lijf pfff haha).
Vroeg me af of jullie dit herkenen? Nog tips?

Iedereen een mooie zonnige dag gewenst!
Liefs Lisette

Heey meis,