Reactie van andere kinderen

Wanneer en hoe gaan jullie het eerdere kindjes vertellen
en hoe is de reactie in het vereden geweest

Wij hebben wel een keer wat laten vallen bij onze zoon maar hij begrjpt het nog niet echt ... als je een buik ziet lijkt het mij makkelijker, en ik wil bij de bieb een boekje kopen... beetje voorbereiden..

Onze zoon is 5 jaar en wordt helemaal gek als tie weet dat tie een broertje of zusje krijgt. Hij loopt al jaren te zeuren hierom. hahahahaha we wachten even totdat ik echt een buikje ga krijgen en voorbij de 12 weken ben, want het duurt allemaal al zoooo lang.

hey miniwelp!

Wij hebben het onze dochter bijna meteen verteld. Ze is inmiddels 6 jaar en begrijpt het ook, we hebben ook verteld dat het nog mis kan gaan en dat vond ze oke.

Maar ze glunderde van trots! Ook omdat we zeiden dat ze nu grote zus wordt! hahaha

We betrekken haar overal bij, echo, VK en we vertellen haar ook dat als ik weer eens misselijk ben dat het door de baby komt.

Nu aait en kust ze mijn buik en praat tegen de baby, zo lief!!
De leukste opmerking van haar was; 'mama!!! Je hebt dikke tieten! Maar dat is zeker voor de baby, kan die lekker drinken!' Demis en ik lagen in een deuk van het lachen, zo heerlijk onbevangen grinnik!

Hier ook aan de meiden verteld, die van 8 en 6 gingen het meteen op school in de kring vertellen, gevolg inmiddels weet de hele school dat wij een tweeling krijgen..
De meiden vinden het zo leuk omdat zij straks echt kunnen helpen met een flesje geven enz..
Nu doen ze al echt een hun best door lekker een sinaasappel uittepersen voor mama, om de beurt, zelfs de kleine van 3 bemoeid zich er mee enmoet sinaas appels uitpersen...

Wel leuk die reacties zeg!
Ben erg benieuwd hoe onze kleine man gaat reageren, hij gaat wel mee met de afspraken naar de dokter, a is het handiger geen oppas en b om hem er bij te betrekken
weet wel dat hij een nieuwe kamer krijgt maar de reden nog niet echt haha

komt binnenkort... laat jullie nog wel weten of hij staat te juichen of te huilen

Terug
Bovenaan