~reactie van de man op je zwangerschap

A

Anoniem

Guest
ben wel benieuwd hoe mannen reageren op het nieuws.....ik ben zwanger.
doe je de test samen?
of had je de test al gedaan?
op een speciale manier?
vertel...vertel....vertel

hoi hoi

nou ik had het helemaal in mijn hoofd we zouden wachten tot het weekend en dan zouden we samen een test doen leek mij wel leuk hahahah
maar de zenuwen waren niet meer te houden en mijn vriend vroeg ook al steeds heb je er nou al een gedaan en toen heb ik er toch een gedaan en je raad het al eindelijk dat tweede streepje stond te springen in de kamen en dacht eindelijk na een jaar en veel echo's toch eindelijk gelukt heb meteen mijn vriend gebeld en zei weet je je word papa hij kon het ook niet geloven en was er stil van
sávonds de test laten zien en super gelukkig
nu ben ik ruim 34 weken zwanger en kan niet wachten tot ik me kleine mannetje in mijn armen heb
moet wel zeggen is allemaal erg snel gegaan kan me dag nog herinneren dat ik de test deed en nu mag ik al bijna bevallen
nog een paar weken

geniet er lekker van voor je het weet is het voorbij
liefs manny 34+4

echt leuk om te lezen....hahahahhah
ik wil er graag iets speciaals van maken.
maar ben er nog niet uit wat......tips?
graag!!!!

gr jessica

Ik had van een vriendinnetje 5 tests gekregen. Zij is huisarts en die dingen waren net een paar weken over de datum.  Men man en ik  hebben samen de test gedaan. Uit de eerste kwam een heel licht 2e streepje. Mijn man twijfelde of dat wel een goede uitslag was, misschien kwam het doordat de uiterste houdbaarheidsdatum was verstreken. Enfin, ik deed er nog één en die deed het helemaal niet. Toen heb ik er nog twee gedaan en daar kwam weer een licht tweede streepje uit. Tot slot heeft mijn man ook nog over de 5e test heen geplast en daar kwam duidelijk maar één streepje uit. En toen wisten we het helemaal zeker!!

Noralieke

Bij mijn dochter heb ik de test alleen gedaan een uur voordat mijn man thuis zou komen. Gek werd ik ervan, dat ik het al wist en het nog niet kon vertellen, ik heb hem zowat over de drempel naar binnen getrokken. JIPPIE stemming!!!
En deze keer wist ik eigenlijk al, ik had echt een 'dit is raak gevoel'. En ik wilde testen meteen s ochtends met ochtendurine, maar gevolg was dat ik natuurlijk geen oog dicht deed en om 4 uur s ochtends echt zoooo nodig moest plassen haha, dat ik er uit ben gegaan, en ja hoor een 2e streep JOEPIE!!! Dus toen heb ik hem wakker gemaakt en zijn slaperige reactie was een dikke knuffel en een : joh maar dat wisten we toch al??? hihi Mijn man merkte het bij allebei de zwangerschappen namelijk als eerste op dat ik zwanger was, mijn borsten waren in beide gevallen heel gespannen en veel voller dan normaal.
Volgens mij maakt het niet zoveel uit hoe of wanneer je het vertelt, het is zo'n wonder en je bent allebei zo blij dat je wel uit elkaar kan spatten hihi

Groetjes
Wasabimammie!

Terug
Bovenaan