A Anoniem Guest mrt 28, 2006 #1 Ik heb al een aantal emails verzonden aan forum@jongegezinnen.nl, maar ik krijg telkens geen reactie. Hebben jullie hier ook 'last' van? Gr. Benthe
Ik heb al een aantal emails verzonden aan forum@jongegezinnen.nl, maar ik krijg telkens geen reactie. Hebben jullie hier ook 'last' van? Gr. Benthe
A Anoniem Guest mrt 28, 2006 #2 ik heb niks gemaild, ik kan je niet helpen, sorry Maar het is een slechte zaak als ze je niet antwoorden.
ik heb niks gemaild, ik kan je niet helpen, sorry Maar het is een slechte zaak als ze je niet antwoorden.
A Anoniem Guest mrt 28, 2006 #3 Ik weet het ook niet. Ik heb nog nooit een mailtje gestuurd..... Ik weet wel dat in het verleden iemand een keer een mailtje heeft gestuurd over dat het forum het zo slecht deed en dat zij antwoord had gekregen.... Kuzz, Tessje.
Ik weet het ook niet. Ik heb nog nooit een mailtje gestuurd..... Ik weet wel dat in het verleden iemand een keer een mailtje heeft gestuurd over dat het forum het zo slecht deed en dat zij antwoord had gekregen.... Kuzz, Tessje.
A Anoniem Guest mrt 29, 2006 #4 Hoi Benthe, Ik heb er ook maar een mailtje aan gewaagd, ben benieuwd of ze antwoorden. Groetjes Roos