reactie van merel

Hay merel, hartstikke bedankt merel voor jouw positieve feedback. Ik ben blij, want je stelt me gerust en ik moet inderdaad ook stoppen met tempen, tis bijna een gewoonte geworden. Enfin,
het is mijn eerste zwangerschap en voel vanalles aan mijn lichaam, op zich een mooi gegeven, want ik ben blij dat het zover is. verder moet ik er alleen op letten dat ik me niet teveel zorgen maak omdat het allemaal nog zo pril en kwetsbaar is. Toch beurt zo'n reactie van jou mij ontzettend op, nogmaals bedankt voor jouw fijne reactie.
 
Hoi anoniem,
Het is ZO herkenbaar, ik had dat ook, voelde me steeds zo onzeker. totdat ik iemand sprak die al 6x ivf had gehad en nu voor de 7e keer dat ging doen. zij waren ZO enorm positief. Het was gewoon een kwestie van tijd, maar zij zou zwanger worden ! zat ik daar te pessimisten over mijn onzekere gevoel. Ik heb me meteen voorgenomen om er maar het beste van te hopen, en het niet meer negatief in te zien ! wat had ik een bewondering voor die mensen, zo ongelofelijk positief ! dat beurde me enorm op. succes ermee ! liefs Merel+
 
Terug
Bovenaan