Reactie voor Po

Ook alweer actief op het forum. Dus jij vloeit ook nog steeds het is vandaag bij mij weer een dagje over. Maar ja verbaast me niet dat er morgen weer wat komt. De gyn. vertelde me dat het wel even na kon bloeden tot volgende menstruatie. Ik meen mij eisprong altijd te voelen. En ik voel hem vandaag dus ben benieuwd wanneer ik ongi word. Ik heb de gyn. ook gevraagd wanneer ik weer gemeenschap mocht hebben, ik dacht dat het vloeien helemaal over moest zijn. Ze gaf me niet echt duidelijk antwoord. Ze vertelde wel dat ik kon vloeien tot volgende menstruatie...ik heb stoute schoenen aan getrokken en gisteren na precies 3 wk algehele onthouding gewoon "geklust". Wel voorzichtig, ik laat natuur haar gang gaan en ik zie het wel.
Gr. Biate

Hoi Biate,

Nou, ik durf het niet te hard te zeggen maar het is nu eindelijk zo goed als over. Ik heb tot nu toe geen roze afscheiding gehad vandaag. Ik ga vanavond manlief verleiden al denk ik niet dat dat veel moeite gaat kosten. Je hebt gelijk dat je geklust hebt en als je idd je ei hebt gehad: wie weet!!!! Ik hoop het voor je.

Groetjes Po

Dus jij ook nog niet rood, wees vooral niet teleurgesteld als dat morgen wel weer komt. Ik heb vorige week 2 dgn niet gevloeid en toen was het er weer. Durf nog niet te zeggen dat ik er helemaal vanaf ben!!! Maar vandaag wel mijn ei, weet het bijna zeker hoe het voelt hou de menstruatie over 2 wk in mijn hoofd en dan weet ik echt hoe mijn eisprong voelt. Verleid jij je mannetje vanavond hoor, want voor ons jonge vrouwen is zolang seks echt niet gezond. Het was wel vreemd die eerst keer maar wel lekker, wij doen het vast gauw weer. Maar zeker niet om de dag ofzo moet niet obsessie worden wil vrijen wanneer ik(wij) daar zin in hebben. Ik hoop dat ik mooi over 2 week ongi word en dan weet ik dat het weer goed zit. Dit forum is wel geweldig moet ik zeggen allemaal lotgenootjes en voelt allemaal vertrouwd. Enneh deze maand moet het maar niet raak zijn onduidelijk met datum enzo...als ik over 2 wk niet ongi ben wacht ik sowieso nog 2 wk. Tot horens heb zo een vergadering prive kabel kapot dus kan donderdag pas weer reageren.
Tot dan dan maar.
Gr. Biate

Hmm, nou ik ga er vanavond voor hoor, ik laat de natuur ook zijn gang gaan. Het ging de hele dag heel goed en nou begon het weer iets. Ik kijk vanavond wel hoe het ervoor staat.

Wel fijn dat je je eisprong voelt, dat heb ik niet.

Ik ben benieuwd over twee weken!

Groetjes Po

Ik ben er weer. Hoezo een muts ik heb gisteren maar even een test gedaan. Had bevestiging nodig dat die negatief was en mocht ik over 4 wk nog niet ongi zijn dan kan ik blij zijn met pos. test. Ik draaf al weer helemaal door. Ik zeg iedere dag wel 10 x tegen mezelf hou je er niet zoveel mee bezig. Maar dat is echt moeilijk.
Maar de test was dus negatief. Ben nog steeds bloedvrij dus dat gaat echt de goede kant op. Ik weet niet zeker dat ik de eisprong voel ik meen hem te voelen. Ik zou dan nu binnen 12 tot 16 dgn ongi moeten worden. Ik wacht het rustig af.
Tot horens groeten biate.

Tjee zeg, wel verstandig om die test te doen, ik las hier al mensen die twijfelden omdat het hormoon nog in hun lichaam kon zitten. Ik hoop voor je dat het meteen weer raak is.
Ik heb gelukkig ook geen bloed meer. Wij gaan er ook gewoon weer voor. Ik kan nu al niet meer wachten. Ik herken het wat jij schrijft en ik wil ook weer zo graag, moet ik mee oppassen. Het is wel weer heel erg leuk en spannend om er mee bezig te zijn vind ik. Ik voel me daardoor ook wat beter en vrolijker heel stom!

Nou, ik hoop voor jou dat je over 12 tot 16 dagen zekerheid hebt.

Groetjes Po

Nou ik dacht eerst wat dom dat ik wil testen maar ben blij dat ik het nu heb gedaan.
Weet zeker dat het hormoon niet meer in mijn lichaam zit. Dus ook alweer flink aan het klussen???
Ik constateerde net al weer iets roze...maar ja kan ook van het klussen komen.
Ik zie het wel het is idd wel weer spannend dit en daar word ik ook vrolijker van.
We houden elkaar op de hoogte is leuk. En we houden het er gewoon op dat we lekker enthousiast zijn en we zien het wel. Jij was toch ook vrij vlot zwanger??? We houden het er gewoon op dat we vruchtbaar zijn...dus komt wel weer goed. Ik zou het heel leuk vinden dat ik dit jaar alweer zwanger zou worden, makkelijker om het dan te "vergeten". Maar nu eerst maar ongi worden.
Tot horens,
groeten van mij.

Hoi, ben toch wel benieuwd of je misschien toch al wel zwanger bent. Je hebt toch tijdens je eisprong geklust? Ik heb nu weer gevoelige tepels (beginnend) en ik had het idee dat al eerder te hebben tijdens mijn ei dus ik hou het ff in de gaten, als ik over 14 dagen mijn ongi krijg weet ik het zeker. Ik ben nu al wel zo ver van we zien wel deze maand. Eerst wou ik per se deze maand weer zwanger raken maar ik zie nu gelukkig wel in dat ik dan te veel van mezelf eis. De vorige keer heeft het ongeveer 4 maanden geduurd voor we zwanger waren en ik had een hele vreemde cyclus toen. Toen ik mijn temp in de gaten ging houden was het direct raak (maar toen hadden we ook toevallig een superweekend hihi). Ik hoop ook dat we voor het eind van dit jaar weer een positieve test zullen hebben...!

Groetjes

Terug
Bovenaan