reactie

A

Anoniem

Guest
he hallo allemaal ben ik weer.
degene die niet 7 weken was maar al 17 en een halve week.
nu even een vraag weten jullie waar ik kraamverband kan halen?
had al in de winkel gekeken maar kon het niet vinden
nou heb ik wel zo'n kraampakket besteld bij de verzekering maar zit daar al genoeg in?
zijn wel heel blij datw e toch al zo ver zijn.
soms voel ik ook wel wat in mijn buik maar dat is dan mijn maag.
en miss weten jullie dit ook wel.
ik wil geen borstvoeding gaan geven maar hoe gaat dat dan of hoef je dan niks te doen.
gr priscilla

Hoi Priscilla,

Bij de apotheek verkopen ze extra kraamverband, maar ik heb het kunnen redden met de eerste paar dagen kraamverband en daarna het sterkste maandverband.

Wat betreft de bv, na je bevalling zal je dan je bh strakker moeten zetten of een doek om je borsten heen binden waardoor de aanmaak van melk stopt, er bestaan ook pilletjes die je vk kan voorschrijven om de bv te stoppen, maar bij mij hielp de bh en doek al genoeg.

Het lijkt mij geweldig om zoveel verder te zijn dan dat je denkt, aan de andere kant...ga nu versneld genieten want je zit al bijna op de helft terwijl je dacht nog niet eens de eerste 3 maanden door te zijn. De weken vliegen voorbij en voor je het door hebt ligt je kleintje in je armen!!(ik heb het al 1 keer eerder ervaren en echt waar, niets is mooier dan dat en het is de pijn, onzekerheid en kwaaltjes meer dan waard!)

Groetjes Odette(imiddels alweer 31+2 zwanger van de 2e)

P.s. is er een reden dat je geen bv wil gaan geven??

hi Priscilla,

bij Prenatal hebben ze ook allerlei spullen, waarschijnlijk ook wel kraamverband. en de apotheek heeft het inderdaad ook.
geniet van je zwangerschap. reageren mensen leuk om je heen?
gjes Miep36

he halllo nou ik wilde eerst wel borstvoeding geven maar wil er partime miss wat bij gaan werken na een halfjaar ofzo en mijn schoonvader werkt bij nestle en kan voor zijn klein kinderen een jaar gratis eten krijgen vandaar.
en doet het heel erg pijn bij de bevalling of is dat verschillend.

quote: odette reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2006 11:11:38'));
Hoi Priscilla,

Bij de apotheek verkopen ze extra kraamverband, maar ik heb het kunnen redden met de eerste paar dagen kraamverband en daarna het sterkste maandverband.

Wat betreft de bv, na je bevalling zal je dan je bh strakker moeten zetten of een doek om je borsten heen binden waardoor de aanmaak van melk stopt, er bestaan ook pilletjes die je vk kan voorschrijven om de bv te stoppen, maar bij mij hielp de bh en doek al genoeg.

Het lijkt mij geweldig om zoveel verder te zijn dan dat je denkt, aan de andere kant...ga nu versneld genieten want je zit al bijna op de helft terwijl je dacht nog niet eens de eerste 3 maanden door te zijn. De weken vliegen voorbij en voor je het door hebt ligt je kleintje in je armen!!(ik heb het al 1 keer eerder ervaren en echt waar, niets is mooier dan dat en het is de pijn, onzekerheid en kwaaltjes meer dan waard!)

Groetjes Odette(imiddels alweer 31+2 zwanger van de 2e)

P.s. is er een reden dat je geen bv wil gaan geven??

he hallo dank je wel voor de reactie en ja mensen in mijn omgeving zijn wel blij.
ga zelf niet meer met mijn eigen ouders om maar mijn schoonouders schokken wel eerst maar vinden het leukl om opa en oma te worden.
vind het zelf ook wel fijn dat ik al over de 3 maanden heen ben omdat ik eerst een miskraam gehad heb.
hoop inderdaad dat ik er nu nwat meer van kan genieten
gr priscilla
quote: Miep36 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2006 12:07:12'));

hi Priscilla,

bij Prenatal hebben ze ook allerlei spullen, waarschijnlijk ook wel kraamverband. en de apotheek heeft het inderdaad ook.
geniet van je zwangerschap. reageren mensen leuk om je heen?
gjes Miep36

hoi

de etos verkoopt ook maandverband en inderdaad ook de prenatal ofwel de babyzaken.
ook de da drogist moet het hebben.
groetjes marjan

Hoi Priscilla

Een meisje wat ik ken heeft hetzelfde als jou, vooral tijdens de laatste lootjes was ze blij dat ze 10 weken 'cadeau' had gehad... maar goed, dat vroeg je niet. In je kraampakket zit kraamverband en bij de apotheek ook verkrijgbaar. Ik had zelf genoeg aan een pak en daarnaast libresse goodnight.

Qua bv en niet op gang willen brengen van de bv heb ik ook gehoord dat je dag en nacht een bh moet dragen en je schijnt ook nog iets te kunnen doen met koolbladeren, misschien weet je vk dit. Zelf geen idee, want heb mijn eerste kindje een jaar bv gegeven.

geniet van alles dat er op je af komt!
liefs Clau (21w van 2e kindje)

Terug
Bovenaan