Reactie

Hoi Janna nienke,

Pfff, ook ik heb het even helemaal gehad hoor,,drukke week,,heel veel zieke op mijn werk en ik werk dan ook iets van 40 uur of meer,,,best heftig voor in de kinderopvang, maar ja, het is even niet anders,,,de tijd gaat wel lekker snel zo...za alweer mijn laatste pil clomid,,,en ik hoop dat mijn ongi dan weer foetsie is,,,dan kunnen we weer aan de klus,,,normaal (zonder eisprong) ben ik maar 2 dagen ongi en nu zit ik al op dag 5 en het is nog niet op....

Jij nog niet ongi;;;;;hoeeeeee wat spannend joh!! Is je temp nog hoog gebleven, of temp je niet meer????

Morgen testen,,,ik ga ontzettend hard duimen hoor!!!

Liefs moi xxx

Wanneer krijg jij vakantie?
Nu hopen dat de clomid deze keer zijn werk doet, hoop het zo voor je. Maar je weet nu in ieder geval dat je eisprong hebt.

Ben nog steeds niet ongi. Mijn tempratuur is nog steeds hoog inderdaad, maar wel schommelend, dan 36.8, 36.6 en 36.7. Jacob zei dat we nog wel een paar dagen konden wachten, maar ikke niet hoor.

Je hoort het zo snel mogelijk.

Liefs janna nienke

Ik ben inval-oproepkracht,,,dus ben er onmisbaar tijdens de vakantietijd,,,wij gaan waarschijnlijk in sept of oktober op vakantie!! Neem wel af en toe een paar dagen vrij om weer even op adem te komen,,,ff kijken hoe het uitkomt en wat het weer doet!

Het is helaas niet zo dat ik nu een eisprong heb gehad,,,dat dit betekent dat ik dat nu weer ga krijgen...want het kan ook zo zijn dat het nu niet aanslaat, al ga ik daar niet vanuit hoor,,,heb er wel een goed gevoel bij!!!

Jij succes met wachten,,,ennee testen!!!

Liefs moi xxxx

Oh ik dacht dat je nu juist wel een eisprong hebt gehad. Lastig allemaal zeg. Hoop dat je goede gevoel juist is.
Eigelijk heb ik ook een goed gevoel over mijn vermoedens, maar zonet toch weer krampen. En dan ben ik bang dat ik toch weer ongi wordt.
Nou ja, kan me zelf wel helemaal gek praten, maar dat is ook niet handig.
Dus moet maar even realistisch blijven en gewoon rustig afwachten.

In september is het in de meeste landen ook nog heel mooi weer en het is goedkoper dan in de vakantie.
Hebben jullie het nog druk dan op de kinderopvang in de zomervakantie? Zijn jullie ook een paar weken gesloten of de hele vakantie open? Toen ik daar werkte waren we geloof ik twee weken gesloten.
Ga even bij jacob bij het huis kijken, even wat afleiding. Moet je morgen ook werken? Ben morgen lekker vrij, heerlijk.
Spreek je snel weer.

Liefs janna nienke

Hoi,

Ja, ik heb wel een ei gehad hoor, maar ik bedoel te zeggen dat het geen garantie is dat ik er weer 1 krijg,,snap je!! Maar daar ga ik wel vanuit hoor, maar ik schrijf ook nog op het viva-forum met meiden die al heel wat meer ervaring met clomid hebben dan ik en ik heb dus gelezen dat het soms wel en dan weer niet aan slaat!!! Maar ik heb nu al zoveel last van bijwerkingen..erg chagerijnig dat het wel aan gaat slaan (hoop ik))

Voor jou word het nu erg spannend hoor!!!

Ik werk morgen van 7.00 tot 13.30 en s'middags ga ik naar een diplomauitreiking van 3 vriendinnen en sávonds uit eten!! Maar tussendoor ga ik ff lezen of er al wat bekent is!!!

Liefs moi xxxx

Hoi

Nou begin ik het te snappen. Best ingewikkeld zwanger worden.
Dat je dan zo sjagi wordt van die pillen. Niet te veel op je loverboy afreageren, of heeft hij dat er wel voor over.

Wel een gezellig dagje dus morgen.Veel plezier en zodra ik iets weet dan laat ik je het weten.

Liefs Janna Nienke

Oh, Janna Nienke, wat spannnend joh! Als ik het me goed herinner was je nog niet een keer echt over tijd geweest toch? Nou, het is mij in al die tijd ook maar een keer overkomen dat ik over tijd was, het resultaat is bekend! Ik hoop echt dat jullie nu ook aan de beurt zijn, want zo'n teleurstelling als bij moi moeten we niet twee keer in een week hebben hoor!

Nou ik moet morgen nog werken en dan heb ik het weekend de rapporten gepland. Ik moet er maar liefst 36 dus dat is een aardige klus!

Wij zijn trouwens van plan om op vakantie naar Portugal te gaan. We gaan met de auto en we kamperen, dus steeds een paar honderd kilometer verder. Maar ik ben op het moment zo moe, dat we al hebben besloten dat we misschien wel ergens op de helft blijven hangen als rust beter uitkomt dan verder gaan.... Dat vinden wij dus het lekkere van kamperen, je hoeft nergens rekening mee te houden, alleen met wat je zelf wilt.
Maar ja, het wordt nog een lange week voordat het eindelijk vakantie is!

Nou, ik ga ook tussen de middag even je berichtje opzoeken hoor, ik ben zooooo benieuwd! Succes in ieder geval!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan