reactie

Hoi Angie,
Ik vind het jammer voor je dat je geen reactie krijgt.Het is gewoon prettig dat je ervaringen en onzekerheden kunt delen. Ik heb zelf geen ervaring met wat je vraagt, dus kan je geen antwoord geven. Misschien hebben meer meiden dit?!
Daarnaast kan ik zelf hier heel slecht op het forum komen en ik lees dit meer hier. Misschien dat dat ook een reden is.Hoop dat je nog wat reacties krijgt.
Groetjes Arina.

hoi angie,

ben het wel eens met arina, maar vindt het ook een beetje "kinderachtig" dat je dit schrijft.
ikzelf vind het al prettig als ik ff mijn hart kan luchten, en weet dat andere het lezen en me misschien kunnen/willen helpen.....
het lijkt net of je je dit persoonlijk aantrekt? moet je niet doen hoor!!!

soms hebben mensen geen zin te reageren om diverse redenen, ze weten geen antwoord, lezen alleen maar berichten, hebben de vraag al te vaak gelezen/beantwoord.....zoveel redenen.

dus kom op! probeer het gewoon later nog eens, of stel je vraag anders bijvoorbeeld.
het kan ook zijn dat je nog maar net op dit forum bent en dat andere je wat beter willen leren kennen, heb je je al voorgesteld? tja, ik opper ook maar wat. hopelijk heb je er wat aan

xx kimpansee

Ik weet wat je bedoeld...
Soms zijn er "actieve" mensen aanwezig... en soms niet... Het wil weleens helpen om je bericht aan iemand persoonlijk te richten... maarja als het een vraag is waar je antwoord op wilt, moet je het geluk hebben dat iemand er antwoord op heeft.
Ik stel ook weleens vragen waar ik geen antwoord op krijg.... maar van de andere kant..... ik reageer ook niet als ik het antwoord niet weet.

Liefs Lill.

Wat betreft het voorstellen, waar Kimpansee het over heeft; dat heb ik enkele weken geleden al gedaan. Mijn hele verhaal verteld.Vervolgens elke 3 a 4 dagen wel een berichtje. Ook een verzoek om me op de lijst te plaatsen, maar ach blijkbaar toch niet om binnen de vaste kring te komen.
Wel wil ik jullie bedanken, dat jullie dit wel lezen. Enkele reacties heb ik in het begin dan ook wel gehad.

Terug
Bovenaan