Hallo dames,
Ik ben op donderdag geweest! T was wel erg leuk hoor. Tip van de dag. In hal 11 staat de palmolive/ajax/colgate stand. Als je daar voor 5 euri 3 flesjes palmolive, of (ik geloof) 2 ajaxproucten koopt, of een dergelijke aanbieding van colgate, krijgt je er een handige tas bij op wieltjes! Errug handig als je van plan bent om wat dingetjes aan te schaffen.
Gratis echo kun je laten maken bij de kruidvat stand, maar dan moet je wel op tijd zijn met het inschrijven, want het is erg populair!
Verder zijn er een aantal stands waar je leuke aanbiedingen krijgt. Ik heb avent flesjes en borstkolfset van mijn mams gekregen. (was ook de grootste uitgave). verder een draagdoek gekocht, buikbanden, een zwempak, zwitsal spulletjes, en een abonnement op kinderen. Maar ik heb niets gekocht wat ik niet al zowiezo van plan was om te kopen.
dus een goede dag.
Oh ja de nijntje tassen krijg je alleen als je kaartjes had voor de 9 maanden beurs
met kaartjes voor de huishoudbeurs krijg je geen nijntje tassen. ik had eerst 9 maandenbeurs kaartjes, maar die heb ik verkocht aan een vriendin, want mijn broer had vrijkaartjes voor de huishoudbeurs. dus geen nijntje tas, maar genoeg andere dingen dus een geslaagde dag.
Veel plezier morgen!
groetjes Pauline