reacties 9 maanden beurs????!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

wij willen morgen naar de 9 maandenbeurs gaan..

al mensen geweest en zoja, is het een beetje de moeite waard????

liefs, zonneke

Hallo dames,

Ik ben op donderdag geweest! T was wel erg leuk hoor. Tip van de dag. In hal 11 staat de palmolive/ajax/colgate stand. Als je daar voor 5 euri 3 flesjes palmolive, of (ik geloof) 2 ajaxproucten koopt, of een dergelijke aanbieding van colgate, krijgt je er een handige tas bij op wieltjes! Errug handig als je van plan bent om wat dingetjes aan te schaffen.

Gratis echo kun je laten maken bij de kruidvat stand, maar dan moet je wel op tijd zijn met het inschrijven, want het is erg populair!

Verder zijn er een aantal stands waar je leuke aanbiedingen krijgt. Ik heb avent flesjes en borstkolfset van mijn mams gekregen. (was ook de grootste uitgave). verder een draagdoek gekocht, buikbanden, een zwempak, zwitsal spulletjes, en een abonnement op kinderen. Maar ik heb niets gekocht wat ik niet al zowiezo van plan was om te kopen.

dus een goede dag.

Oh ja de nijntje tassen krijg je alleen als je kaartjes had voor de 9 maanden beurs
met kaartjes voor de huishoudbeurs krijg je geen nijntje tassen. ik had eerst 9 maandenbeurs kaartjes, maar die heb ik verkocht aan een vriendin, want mijn broer had vrijkaartjes voor de huishoudbeurs. dus geen nijntje tas, maar genoeg andere dingen dus een geslaagde dag.  

Veel plezier morgen!

groetjes Pauline

Hoi Zonneke,

Ik ben gisteravond geweest met mijn vriendin. Ik heb niet veel gekocht want ben nog maar 11 wkn en wil nog niet al te veel aanschaffen maar heb zeker leuke ideeen opgedaan. Prenatal heeft hele leuke zwangerschapskleding, leuke ideeen voor de babykamer gezien en overal ingeschreven voor zwanger-en babydozen.
Heb helaas niet gezien dat je gratis echo kan laten maken bij de kruidvat stand. Het was er wel erg druk gisteravond vandaar waarschijnlijk. Ik ben verder niet naar de huishoudbeurs geweest. Na een lange dag werken vond ik de 9 maanden beurs goed te behappen. Wel wennen hoor ineens tussen al die dikke buiken...

Veel plezier morgen!!!

Groetjes Loraine

ik  ben vandaag geweest.ik vond het opzich wel leuk.maar ik geloof dat mijn vriend niet echt geduld had.
dus zijn we maar een paar uurtjes geweest.

Ik wil niet negatief doen, maar het is mij zwaar tegengevallen. Er waren wel wat grappige dingetjes maar ik denk dat je veel meer hebt aan zo'n mega-baby-store. De aanbiedingen waren nou ook niet geweldig. Wel een beetje korting, maar als je een beetje om je heen kijkt in winkels kom je minimaal zo voordelig uit.
En maar 1 hal !! Ik had verwacht dat je van hal naar hal kon struinen. Maar goed. We hebben wel een pret-echo laten maken en een prachtige dvd mee naar huis gekregen. Dus dat was de moeite zeker wel waard. Maar voor de beurs op zich kom ik m'n bed niet meer uit. (misschien ben ik wel te nuchter hoor, ik ben blij als anderen het wel enorm naar hun zin hebben gehad)

Liefs Phira

Ik ben het eens met Phira, vond de beurs dus tegenvallen. Ik had verwacht dat ik een schat aan kennis mee naar huis zou nemen, maar na een middagje internet heb ik meer bruikbare info dan een zaterdagmiddag  op die beurs.
Er waren zo goed als geen goede aanbiedingen, dus dat viel ook tegen. Al met al, een paar leuke stands en gesprekjes, maar verder zonde van onze tijd.

Groetjes, Flo

wij zijn zondag geweest.ik vond het erg leuk.ik wou graag een draagzak en zag meteen een hele mooie.maar was gelijk bang dat die vast stervensduur zou zijn,want bij prenatal kost ie al 79 euro en deze was veel mooier en handiger.wat denk je?59 euro!het was een model van vorig jaar en niet meer in de winkel te koop.echt super.ik ben er heel blij mee.verder vond ik het aantal stands meer dan genoeg,want na 2 uur was ik kapot,maar had wel alles gezien.voor verdere spullen kun je wel net zo goed naar de winkel gaan inderdaad.echte koopjes niet gezien.behalve dan mn prachtige draagzak
groetjes kari

Terug
Bovenaan