reacties op mijn miskraam

Lieve meiden,
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie lieve reacties op mijn verhaal. Ik heb mijn aanstaande het ook laten lezen en hij vond het erg lief. Hij is blij dat ik mijn verhaal ook op het forum kwijt kan en vind het heel bijzonder hoe wij met elkaar omgaan.(ook al kennen we elkaar niet)
Ik heb nog veel buikpijn,maar vloei al minder. Maandag gaan we naar de gynaecoloog om te kijken hoe het ervoor staat,en ik hoop dat ik niet gecurriteerd hoef te worden.Dan moet ik wrs een dag in het ziekenhuis opgenomen worden(in het ziekenhuis waar ik werk want ik ben verpleegkundige) en daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in zo vlak voor de bruiloft.
Maar ik zie het wel,kan er toch niets aan veranderen.
Ondanks alles hebben we toch zin in onze bruiloft a.s vrijdag!
En daarna zien we wel weer verder.
Misschien dat iemand hier trouwens weet hoelang je zwangerschapstest positief blijft na een miskraam?
Nou jullie allemaal succes met de zwangerschap en tot snel hopelijk.
Liefs Esther(en aanstaande man)
 
Hoi Esther (en aanstaande man),

Ik vind het heel knap zoals jullie de draad weer samen oppakken! Petje af!
Bij deze wil ik jullie ondanks alles alvast een hele fijne trouwdag wensen, heel veel gelukkig jaren met hopelijk een lief kindje (of meer...)
Liefs Kiki
 
Als ik het goed heb dan blijft de test hooguit 5 dagen positief...het duurt even voordat het hormoon HCG uit je lichaam is...veel sterkte nogmaals...en geniet van jullie trouwdag !!! het is namelijk een dag om nooit te vergeten en je kan hem niet meer over doen !!! liefs Peggy
 
hoi Esther en aanstaande man
ik vind het heel knap hoe jullie er mee omgaan.
ik wens jullie nogmaals een hele fijne dag vrijdag en dat al jullie dromen uitmogen komen in de toekomst.
veel liefs mir
 
Hoi,

Volgens mij blijft de zw.test positief zoalng er "restweefsel" nog in de baarmoeder zit. Maar vraag dit na als je naar het zkh moet.

Succes met je bruiloft en een leuke dag gewenst!

Gr. Dana
 
Terug
Bovenaan