reacties van kids..

A

Anoniem

Guest
Ik moet af en toe toch zo lachen om de reactie van Jennifer. Vindt het zo grappig/lief dat ik het echt aan iedereen vertel..hahaha.. hoezo trotse moeder!!

Gisteravond smeerde ik Jennifer haar borstje in met Luuf en toe  reageerde ze :
oehhhhhh, dus ik lachen en zei "vind je het lekker" en ze zei heel zacht jaaaaa...en ontspande helemaal...
ik lag helemaal in een deuk, ze vond het zo lekker, dus toen ook maar haar ruggetje ingesmeerd.
misschien had je erbij moeten zijn, maar ze deed het met zo schattig stemmetje!!!!

liefs Ilone

Hahaha Ilone, ik heb wel een beeld voor me van hoe Jennifer deed en zei ^_^

Hier heb ik er ook zo 1 die ik erg grappig vind! Elke ochtend doe ik een beetje parfum op als ik naar mijn werk ga. Als Tara het ziet, dan roept ze 'aisie, aisie' (zij noemt zichzelf 'aisie', omdat ik haar 'meisie' noem :p) en wijst naast haar oren. Ik spuit dan een beetje op haar en dan wordt ze blij en zegt 'mama', wijst naar haar oren, snuift en zegt 'aaaah' en daarna doet ze hetzelfde, terwijl ze 'aisie' zegt. Daarmee bedoelt ze dus dar mama parfum op heeft en zij ook, hahaha :)

Wat een heerlijke kinderen toch. Echt helemaal geweldig. Marissa doet steeds met verschonen haar teen in haar mond. Ik vroeg haar een tijdje terug of het lekker was waarop haar antwoord: mmmmmmmmm
Nu moet elke keer die teen in de mond en roept ze mmmmmmmmmmm

als ik mijn handen insmeer komt vera bij mij staan en wil ook wat. ik doe dan ook wat op haar handen en dan kijkt ze mij trots aan en gaat in haar handen wrijven op het in te smeren. zo schattig. en dan steekt ze de handen naar mij uit om nog meer. zo lief.

Onze zoon van 6 had ook een leuke..mag hij ook meedoen?? haha

Op school had hij een keer een rijstwafel met honing van de juf gekregen en vond het nogal lekker..
Ik was laatst met hem bij de AH, en hij vroeg of ik ook honing wilde kopen voor op een rijstwafel..
Oke, ik dat gedaan, en een aantal dagen later aan het ontbijt..geef ik hem die rijstwafel met honing..Zijn reactie;'' Dit is het moment waar ik op gewacht heb''

Ik vond het zooooo lachen..
Alsof hij de loterij had gewonnen zo blij!!
Kun je nagaan...haha

Lieve speelt tegenwoordig een spelletje als ze ''boos is'' op ons..Ze doet dan heel opstandig haar armen in een snelle beweging over elkaar..en zegt dan met boze blik, en haar hoofd naar beneden ''BOOS''
We liggen dan dubbel, en zei ook..haha

Of als ze iets doet wat niet mag..dan sta ik bijv bij het aanrecht, en klimt ze op een stoel..Ik heb het dan nog niet gezien...Maar dan hoor ik al achter me;'' OOOH NEE!!""
Ik zeg nl altijd; Oooh nee, dat mag niet!

Heerlijke momenten hoor!
Gr Rina

Hahahahahahaha! Dit is het moment waarop ik heb gewacht!?!?!?! DIE IS GOED!!! HILARISCH!!!

Mette kan er ook wat van! Als er iets valt roept ze heel hard OH OOOOHH! Als er een laatje in de keuken openstaat rent ze erheen duwt hem dicht en roept SOO DIGT!!

Heeerlijk die kids..

x ing

Wat ook leuk is.

Als Lieve een scheetje laat, zegt ze zelf ook'' Seetje''
En bij een boertje roept ze'' Boertje''

En als mensen hun jas aan doen bij ons thuis omdat ze weggaan...zwaait ze meteen, en duwt ze de gang in..en doet meteen de tussendeur dicht..
Daar sta je dan als visite in de gang!
Zo van;'' Je gaat toch??, nou weg wezen dan..''
Hahaha
Iedereen moet er om lachen!
Gr Rina

Wanneer wij Sarah vragen "ben je een scheetje?" dan zegt ze "Ja, Sarah scheetje papa" en als we dan vragen wat ze van mama is dan zegt ze "Sarah poepie mama". De rollen zijn dus verdeelt: papa's scheetje en mama's poepie is ze!
Marc zegt ook steeds dat ze zijn poepieneesje is...een koosnaampje dus.

Vanavond zijn we uit eten gegaan met mijn schoonmoeder naar de Chinees. We hadden dit 's ochtends aan Sarah verteld en toen we 's middags vroegen waar we heen gingen zei ze dus: "eten oma poepienees".

Het blijft leuk hoor iedere dag die uitspraken en reacties...soms vraag ik me wel eens af wat er in haar hoofdje omgaat

Groetjes Tamar

Terug
Bovenaan