reacties?

A

Anoniem

Guest
Goedenavond,

het zal wel aan mijn onzekerheid liggen (of egoisme) maar het valt mij
op in de tijd dat ik het forum al volg, nu ruim 1,5 jaar, dat ik maar
zelden een reactie krijg.

Hebben jullie meiden ook buiten het forum contacten of waar zou het aan kunnen liggen.

een onzeker miepje

Hoi!!

Je hoeft helemaal niet onzeker te zijn!!
Sorry maar je naam is me inderdaad nog niet echt opgevallen,ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd vooral reageer op die meiden waar ik tot nu toe het meeste mee heb gedeeld.
Je krijgt op een gegeven moment denk ik een beetje een vast groepje waar je wat mee gemeen hebt,maar dat wil niet zeggen dat jij niet belangrijk bent!!
Ook reageer ik meestal bij meiden waarbij het raak is om het zomaar te zeggen,maar je hebt er een dagtaak aan als je echt op alles wilt reageren,maar dit is zeker niet persoonlijk!!

Dus lieve meid maak je niet zo onzeker!!
Ik zal goed op je naam gaan letten en als er iets is waar ik op kan reageren doe ik dat,goed??

Liefs,Swinnie

hallo. ik zit met het zelfe probleem. ik lees ook al een tijdje mee op dit leuke forum. en zo af en toe reageer ik op de verhalen van sommige meiden die me erg aan spreken.

verder zet ik zelf ook wel een een vraagje op het forum.

maar ook bij mij wordt er dan niet al te veel op gereageerd.
misschien komt dit wel omdat mijn kinderwens heel groot is. maar nog niet ben gestopt met de pil. misschien wordt je dan minder serieus genomen

maar zoals ik al zei: mijn kinderwens is heel sterk!! maar door omstandigheden wilen we nog ff wachten. maar daarom kijk ik wel regelmatig op dit forum...

maar anders kunnen wij samen wel zo af en toe kletsen...

xx dag droomertje

hallooo

ik probeer altijd zoveel mogelijk te reageren,maar kan helaas niet overal op reageren....
en ook als ik een vraag zie waar ik geen antwoord op heb reageer ik expres niet, 0mdat het anders alleen maar verwarrend en niet zinnig is...
sorry als ik op jullie berichtjes niet heb gereageerd!!! maar het ik kijk niet naar de persoon die het schrijft, maar naar het onderwerp of ik een antwoord weet!
dus voel je niet persoonlijk aangevallen....
ik zal mn best doen nog meer te reageren!! hihi.....

maar iig welkom hier op het forum!

liefs marjolein

hey lieverds,
he wat rot nou ik moet mij helaas aansluiten bij de reden die swinnie net aangeeft maar ik doe het ook absoluut niet bewust bij mij speelt ook erg veel dat het gewoon vaaak te veel word voor een tijdsbestek wat ik in kan vullen maar ik zal er ook eens op letten
vind het heel jammer maar erg goed dat hier een topic aan gewijd word want het zou mij ook fijn lijken als ik veel antwoorden op alle vragen kreeg meiden ik wens jullie heel veel succes en ga er absoluut meer op letten
liefs tamaar

hai meiden...
ik ben hier nieuw komen kijken...
ooit twee jaar geleden zwerfde ik ook op het zwangerforum rond...
Wij hebben een dochtertje van 20 maanden... en we hopen binnenkort pogingen voor een tweede te ondernemen...

Ik moet zeggen, om erin te komen, is het forum niet zo overzichtelijk... zoveel onderwerpen... en bij sommige topics lijkt het inderdaad alsof er al een groepje gevormd is... wat overigens ook niet verwonderlijk is als je al langer hier bent!
groetjes

Terug
Bovenaan