reacties

Ik vind het werkelijk ONVOORSTELBAAR hoe jullie reageren op berichten van anoniemen.... Jullie (niet allemaal gelukkig) nemen alleen maar tijd en moeite om iets te schrijven naar mensen die ook zwanger zijn.

Behandel andere mensen zoals je zelf behandeld wilt worden aub..... dat zou de boel hier een stuk aangenamer maken.

Groetjes Debbie
 
Nou Debbie, blijkbaar moet je je ei even kwijt...
Ik erger me ook aan de mensen die op een vervelende manier reageren op berichten van anderen, maar ik begin me nu ook te ergeren aan de mensen die dit soort berichten zoals dat van jou op het forum zetten. Wat wordt er toch een hoop gemopperd op elkaar, kan dat niet wat vriendelijker? Ik kom hier voor mijn lol...
Gisteren was er namelijk ook al zo'n bericht als dat van jou!

Zelf ben ik niet zwanger, namelijk net bevallen, en ik kom op dit forum en beantwoord daarbij ook de vragen van de vrouwen die zwanger willen worden, voor zover ik ze kan beantwoorden. Helaas is dat laatste vaak moeilijk, want veel vrouwen willen zekerheid omtrent het wel of niet zwanger zijn en die kan ik ze ook niet geven.
Ik begrijp het wel, ik heb zelf ook maandenlang in die positie verkeerd...

Groeten,

N.
 
gek he? DEBBIE!
dit is het zwanger forum. tuurlijk reageer je dan vrijwel alleen op meiden die zwanger zijn.Want ik (en anderen) kiezen voor dit forum. als ik wil reageren op meiden die zwanger willen worden ga ik wel naar het ZWANGER WORDEN FORUM! Als ik straks mijn kindje heb, heb ik hier ook niet veel meer te zoeken en ga ik ook naar het babyforum. daar zijn die verschillende forums toch voor??!! voor het een beetje overzichtelijk te houden.Maar sommige schijnen dat niet te begrijpen...
en daarbij wil ik graag meeleven met mensen die zwanger willen worden hoor, ben ik niet te beroerd voor...maar ik kan ook niet zeggen of iemand zwanger is als ie gespannen borsten heeft, of iets dergelijks.
nou,
veel succes verder. groetjes van sandy

 
Dit is ook het zwanger zijn forum dus als er dames zijn die niet willen reageren of geirriteerd zijn dan is dat wel begrijpelijk bij al die vragen :" zou ik vragen zijn?" Wat een gemijmer weer !
 
Terug
Bovenaan