reacties?!

Hoi meiden,

Sorry hoor het zijn waarschijnlijk de hormonen maar wilde het toch even kwijt. Ik vind het zo jammer dat wanneer je helemaal de moeite neemt een uitgebreid antwoord te typen voor iemand die echt met een probleem zit en help in de titel zet je daarna niets meer hoort van diegene. Of ligt het aan mij en aan mijn hormonen?

groetjes,
Wendy

hoi hoi

idd soms erg frustie als je goed advies wilt geven of iemand wilt opbeuren waar je vervolgens NIKS meer van hoort

helaas zal het wle vaker voor komen hier

maar vergeet niet dat er soms iets gebeurt kan zijn, in de zwangerschap, thuisfront, internet , pc stuk, geen tijd enz enz.

dat het wat langer duurt voordat je wat terug hoort

groetjes moekje

ps. ligt niet aan je hormonen hoor haha

Dit zijn geen hormonen hoor!!
Hier irriteer ik me namelijk ook aan. Je probeer te helpen of op te beuren door een reactie te plaatsen en vervolgens reageert de topic starter niet meer......
Dit vind ik ook niet netjes, maar kom het wel heel veel tegen, dat is erg jammer.

Ris

Hallo,

Ik ben het volledig met je eens.
Maar wat ik ook mis is als ik op een vraag reageer of ik stel zelf een vraag dat ik op de hoogte wil blijven wanneer er een reactie geplaatst word.

Dan hoef ik niet iedere keer de helft van het forum om te kijken waar die vraag van die en die of die van mijzelf gebleven zijn.
Ik onthou lang niet alles zwangerschapsdementie he?

Maar ik vind het niet netjes als je niet reageert helemaal mee eens.

Groetjes moi28

Heb ik ook vaak gehad. Ik schrijf zelf soms lange verhalen om iemand te helpen, steunen of tips te geven en dan hoor je niets meer. dan gaat dat best irriteren! Is het dan zo moeilijk om  even te bedanken of te laten horen of je er iets mee kunt??? Ik denk dat dit een hele logische reactie van je is hoor!

hallo,

je hebt helemaal gelijk.
Als ik ergens op reageer kijk ik vaak na of iemand daar weer antwoord op geeft. Is wel zo leuk om een reactie terug te krijgen.
Al moet ik bekennen dat ik ook wel eens laks ben geweest. Ik plaatst dan een discussie en bekijk de reacties maar geef zelf geen antwoord meer terug. Stom hé
Maar vanaf nu ga ik er echt op letten dan ik ook wat terug antwoord. Hopelijk doet de rest dit ook.

Groetjes Jeanine

Terug
Bovenaan