reacties?

Hallo,
Onze zoon van 1 jaar is nooit echt een eter geweest. Nu wil ik mijn schema met jullie delen en wil ik weten of ik hem teveel of te weinig geef, hoe jullie dat doen etc.......... Het is namelijk zo dat hij ongeveer om de twee uur iets te eten krijgt, al zijn het kleine hoeveelheden.
Op dit moment gaat het prima hoor, ik heb dus zeker niet het idee dat hij tekort komt. Alle reacties zijn welkom!

07:30 fles 210 cc opvolgmelk
10:00 1/2 potje fruit + koek + sap
12:00 1 1/2 broodje + thee
12:30 slapen
wakker (rond 14:30) 1/2 potje fruit + soepstengel + sap
rond 17:00 warm eten, gelijk aan ong. een half potje maar dan 'vers' + danoontje
rond 19:00 fles 210 cc pap
rond 20:00 naar bed
 
Hallo,

Jouw zoontje krijgt best veel vind ik, maar goed het ligt er ook maar net aan hoe groot hij is natuurlijk, mijn zoontje van bijna 1 krijgt het volgende:

8 uur pap (180cc melk)
10.30 uur sap met een cracker
11.30 uur 1,5 boterham met 120cc melk
14.30 uur fruit met drinken
17.00 uur warme maaltijd met yoghurt (staat gelijk aan een potje va 12 mnd)
18.45 uur 180cc melk
19.00 uur slapen tot ongeveer 7 uur

Ik denk eigenlijk zelfs dat ze evenveel krijgen maar misschien is het een idee om alleen fruit ´s morgens en middags te geven en dan een koekje met sap ´s morgens of middags. gr. jeannette
 
Hoi Jeanette,
ik denk inderdaad dat ze ongeveer evenveel krijgen. Mijn zoon eet halve potjes, bij zijn avondeten komt hij daar niet eens aan. Hij krijgt ook 1 1/2 boterham maar dan met wat thee. Ik denk dat we aardig op 1 lijn zitten.
Dank je wel
JP
 
Terug
Bovenaan