reacties

Hallo allemaal,
hierbij wil i degenen bedanken voor hun lieve reacties op mijn berichtje 'verdriet'van even terug. Ik vind het fijn dat er zoveel mensen meedenken en meeleven in deze moeilijk periode. inmiddels ben ik al een paar keer naar school geweest om de kinderen te halen of te brengen en het gaat steeds beter. Doordat mijn man heeft aangegeven dat ik het erg moeilijk vind, zijn er veel ouders die niet uitgebreid vragen gaan stellen, maar me gewoon even sterkte wensen of me bemoedigend toeknikken. Dat helpt wel.
Verder was ik al een keer gecurretteerd een paar dagen na de bevalling, maar nu ,moet ik misschien nog een keer, omdat de baarmoeder nog steeds niet schoon is. Vandaag zaten er toch nog restjes. Als het er volgende week nog zit moet ik nog een keer gecurretteerd. Ik kijk er niet graag naar uit!!! Maar wat moet, moet.Bij wie was het ook 2 keer nodig?
Liefs van Anne.

Hoi anne,
Fijn dat je omgeving prettig reageert.
Ik heb ook 2 x een curretage gehad.
8 dagen na de eerste keer had ik de tweede curretage. Voor mij was het totaal onverwachts omdat ik ineens ging bloeden. Heb jij nu ook nog last van bloedverlies.
Ik wil je veel sterkte wensen!
Groetjes van Caroline

Hoi Anne,hebben wij pas gemaild?
Zoja hoe is het nu met je?
Ik had toen vele vragen over miskraam enz.
En tja het is helaas dus fout gegaan gisteren bij me,ik heb het hele verhaal bij november verteld.
ik hoop dat alles een beetje gaat met je.
Liefs
C

Terug
Bovenaan