Reageert de zwangerschapstest van de Action op je ovulatie?

Hoi dames,

Het onderwerp zegt het al..

Ik zal een korte uitleg geven: we hebben, 2 maand geleden besloten om ervoor te gaan zodra onze oudste jarig is (dat is eind deze maand). Nou hebben we tijdens mijn vorige cyclus 1 keer 'onveilig' geklust op de dag van mijn eisprong, maar ben daarna netjes ongesteld geworden. Of toch niet?.. Want... vorige week kreeg ik ontzettend last van mijn bekken, dezelfde klachten die ik haf tijdens mijn zwangerschap. Ik kon eergister niks anders denken dan 'zwangerschapstest, zwangerschapstest, zwangerschapstest'. Dus heb ik 15-03 een gedaan, en die had een heel licht streepje!!! Alleen had ik toen ook (denk ik tenminste) mijn ovulatie. 16-03 eentje met ochtendurine gedaan, weer positief. Vanochtend ook een dubbele streep. Zou het dan toch?.. Theoretisch gezien is dit onmogelijk omdat ik mijn NOD op 29-03 pas verwacht. En misschien is dit ook niet zo slim van mij geweest. Maar aan de andere kant, testen liegen er niet over...

Kortom, heeft iemand hier ervaring mee??
 
Geen ervaring mee! Maar kan het zijn dat je eisprong nu eerder is geweest? Volgens mij kan een ovulatietest wel positief reageren  bij een zwangerschap maar een zwangerschapstest niet bij een ovulatie 
 
heb er ook geen ervaring mee maar ik had ook een heeel licht streepje en de dokter zij al is het streepje nog zo licht het betekend dat je zwanger bent, maar wss pas heel kort omdat je dan nog niet heel erg veel hcg hormoon aanmaakt ofzo
 
Nee, een zwangerschapstest kan niet positief uitslaan op ovulatie, andersom kan wel.
Een zwangerschapstest, test alleen op hcg.
zou als ik jou was even een CB halen, dan heb je duidelijkheid.
 
Bedankt allemaal. Pffff wat kun je onzeker worden van zo'n stomme test he ???. Ik stap zometeen maar even op de fiets denk ik om een ander merk test te halen.
Blijft toch bizar, positief op zo'n 13 dagen voor een nod
 
16a88qs.jpg


 
 
 
Terug
Bovenaan