reaktie,s op zuur

Hallo,allemaal,ik had een vraag over zuur,oke is wat vreemde vraag,maar ik zit er erg mee,en krijg een rot reaktie,dat het inderdaad een rare vraag is,waarom kan er iemand niet gewoon nor maal me een antwoordt,geven?

Ik vond dat ook een rare reactie, maar weet zelf niet echt een antwoord. Ik zou naar de dokter gaan als ik jou was, misschien is het een reactie op iets, of een schimmelinfectie, of... Ik weet het niet...

Alleszins veel succes,
Erika

hoi anoniem,

ik kan je wel normaal antwoord geven hoop ik!

ook ik ben zuur van binnen, en voor de dames die niet weten hoe ik dit weet: dat ruik je met name!!!!

ik heb er al ruim 1 jaar last van en baal er enorm van. heb al diverse antibiotica en andere vaginaal pillen gehad via de dokter en gyn, maar kom er niet van af!!!

vaak ligt het aan verandering van hormonen in je lichaam (stoppen met pil of andere hormoon bevattende medicijnen) en normaal gaat je lichaam dit zelf weer herstellen, helaas bij mij lukt dat niet zo goed.

mocht je er langer last van blijven houden, of je krijgt er doorzichtig/wittige afscheiding bij zou ik ff bij je huisarts of gyn langsgaan voor bijvoorbeeld een uitstrijkje. dan kunnen ze je precies zeggen of je een infectie hebt.
ikzelf weet nu dat ik een bacteriele infectie heb.

als je schimmel hebt is je afscheiding echt heel erg wit, en jeukt het zo vreselijk van beneden dat je het tot bloedens toe openkrabt. ook dit is makkelijk te verhelpen via vaginale schimmeldodende tabletten!

ik hoop dat je hier wat aan hebt!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan