Anne en Joany bedankt voor jullie reaktie. Anja en Jeannette, ik vond het verrassend dat jullie ook ongeveer in mijn leeftijdscategorie zitten. Er wordt meestal negatief gereageerd als ze horen dat je wat ouder in leeftijd bent, zo van, ja je kind is nog maar 20 en jullie zijn al 60 jaar maar wat maakt dat uit. In die tussentijd kun je een heel stabiele levensomgeving voor je kind meegeven doordat je zelf al wat verder in het leven staat Natuurlijk heb ik ook een grens en dat is 42 jaar. En niet iedereen krijgt de kans om met 20 jaar gelijk maar te beginnen met boompje, huisje, baby 'tje. Zo werkt het helaas niet in het leven! Daarom is het ook leuk te weten dat meer vrouwen ook graag op latere leeftijd nog die kinderwens hebben en er ook voor gaan. Morgen (21-9) ben ik op de kop af 11 weken zwanger. Zit momenteel ziek thuis Buikgriep waarschijnlijk-overgeven tot het laatste en dan nog moet er iets uit- dus dat schiet niet echt op! Wat ik jullie nog wou vragen, de laatste 2 weken wordt ik nog misselijker dan de weken daarvoor, nu is het echt de hele dag kotsmisselijk, en maar niet kunnen overgeven terwijl echt alles tegenvalt (een hap en het zit vast achter in de keel) Hebben meer mensen dit en zo ja, wanneer werd/wordt dit minder?
Als laatste, ik ben inderdaad in april uitgerekend, maar hoe kom ik op het april2005-forum?
Als laatste, ik ben inderdaad in april uitgerekend, maar hoe kom ik op het april2005-forum?