realistisch

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik had het kunnen weten het leek ook al zo snel. Was wel leuk geweest daar niet van:)

De rode duiveltjes zijn gearriveerd een week later dan gepland, maar goed.

Nu heb ik wel onzettend veel krampen, heb ik anders nooit.

Weet iemand wat dit te betekenen heeft.

Tuurlijk ik was het liever niet geworden, maar ben wel blij dat ik
volgende week op me trouwdag geen last van mijn ongi heb, das wel heel
vervelend.

Liefs, jullien

He Julien,

jammer hoor dat de duivels alsnog zijn gekomen, in ieder geval heeeeeeel veel plezier p je trouwdag en geniet er van!!

Gr. CIBI

Hoi Julien,

Ik begrijp dat je net gestopt bent met de pil? Dan is je lichaam nu wat ik noem "grote schoonmaak" aan het houden. De ongi's die je tijdens de pil had waren nep. En dit is dan de eerste echte, door je eigen lichaam aangestuurd. Dat voelt net ff anders, en blijkbaar bij jou betekent dat meer krampen. Een paracetamolletje of zo helpt overigens erg goed daartegen hoor!

Veel plezier op je trouwdag!! Ben zelf 5-8 van dit jaar getrouwd.

Groetjes van Saskia

Hoi Julien..

Jammer dat het niet mocht zijn..
De eerste echte ongesteldheid is idd vaak anders dan een pilbloeding.. Als je de pil slikt wordt je baarmoederslijmvlies niet echt dik en heeft je lichaam dus ook weinig om af te stoten iedere maand.. Nu je lichaam hetzelf gaat doen groeit het slijmvlies weer dikker aan om eventueel een bevrucht eitje te laten nestelen.. Vandaar dat je meer last kunt hebben omdat er meer schoongemaakt moet worden..

Wens je een hele fijne trouwdag toe en heel veel geluk..

liefs.. Bats

hoi

allereerst:ALVAST HEEL VEEL PLEZIER OP JE TROUWDAG............

enne ikwas de eerste keer nadat ik gestopt was met de pil ook erger ongesteld dan toen ik de pil stlikte,,, nu ben je weer echt ongesteld en heb je een echte bloeding... dat is vaak wat langer en je vloeit meer en je hebt meer ongiklachten.. dus het is heel normaal...

je moet maar zo denken.. je lichaam heeft het nu weer op eigenhoutje gedaan en alles gaat goed bij je binnen........( sommige meiden moeten heel lang wachten eer ze ongesteld zijn)

succes ermee.

liefs tobi

Terug
Bovenaan