Rebecca is thuis!!!

Hoi allemaal,

Zoals de titel zegt Rebecca is eindelijk weer thuis!!!

We zijn hard aan het genieten. Jammer genoeg is mevrouw volledig oververmoeid door alle indrukken en ligt nu bijna gehele dag te slapen, voeding doen we nu tijdelijk via de sonde zodat ze een beeetje kan bijkomen.

Ik heb een volledig verslag weer in mn blog staan, hier bij de link

http://pintopini.hyves.nl/

en dan rechts onderaan. Want is redelijk lang verhaal.

Iedereenm bedankt voor jullie steun, duimen, kaarsjes branden!

Groetjes en xx Pauline en Rebecca

Wat fijn!
Gelukkig dat Rebecca de oververmoeidheid kan 'weg'slapen en zich niet nog extra wakker houdt. Dan is ze straks weer helemaal fit voor heel veel knuffels ;)

Jaaaaaa!!!!!!!!! Wat heerlijk dat ze nu lekker thuis is. Lekker veel slapen, zodat ze straks ook optimaal kan genieten van haar papa en mama lekker in haar eigen huis.
Geniet er van!!!

Liefs marielle

Nou vanavond een nieuw record van de 150 ml die ze moet hebben heeft ze net 100 ml zelf gedronken, dus mevrouw begint weer meer energy te krijgen. We waren op mn werk en was gezellig druk en mevrouw goed wakker, dus geprobeert via de fles, en ja weer een nieuw record. 30 ml was het sinds ze thuis was.
En ook vandaag iets meer wakker ong 4 uur in totaal. Dus gaat de goede kant op. we pushen niets, laten alles op haar afhangen.

Maar ik wil jullie nog eens bedanken voor alle goede opmerkingen, hart onder riem stekers, want jullie zijn ons een gigantische steun geweest!!!!!!!
Ik weet dat we er nog niet volledig zijn, maar we zijn al ruim over de helft, en dankzij jullie kan en kon ik het gemakkelijker!!!!!

en ik wil iemand speciaal bedanken van het arip forum die een geweldig shirtje heeft gestuurd, het eigenwijs shirtje!! En van wiw ik vandaag ook een hele geweldige kaart heb ontvangen!! Je hebt de tranen in onze ogen gebracht, en zijn je meer dan dankbaar!!!

Terug
Bovenaan