Rebecca naar kinderarts geweest

Nou maandag, ja heerlijk met dit weer, naar het ziekenhuis, we hadden om 10.00 een afspraak, staat in brief kom 15 min eerder want een co neemt alles af.
Ik braaf om 0945 daar nou werd binnen geroepen om 10.45 werden we eindelijk omgeroepen. Hey leuk al die blikken als je ff een keertje moet uitzuigen, en ook weederom een opmerking, nou zo'n kind behoord toch in een tehuis!!!! OPh als je me giftig wilt maken......
Nou bij de arts binnen, het was ook kennismaking, nou gelukkig werkt ze nu ook deels in Sophia, en wist al dat er weinig bekend was en had zich veijdag nog ingelezen in het dossier in Rotterdam.
HEHE eindelijk iets positiefs, niet alles herhalen, nou blijkt het deels fout in dossier te staan, dus hele verhaal gedaan, mevrouw de doktor stond te kijken met grote ogen, Er bleken nog wat dingen te ontbreken, Goh mij verbaast dat niets meer, want dat zijn ook elke keer de dingen gewwest waar we over vielen. ook verteld oven de hoeveelheid overplaatsingen. Nou ze heeft mer verzekerd dat als Rebecca OOIT opgenomen ZOU moeten worden daqt we op 1 afdeling zouden komen, tenzij haar toestand dat nier zou toelaten (de IC dus) nou ik had daar vrede mee.
Op hun weegschaal woog ze 5535gr, nou dat zou in 3 weken maar 35 gr meer zijn, nou dokter geloofde dat niet, ivm met dat alles wat niet via de mond ging via sonde alsnog, zijschreef het af op elke weegschaap weegt anders. Ja sorry vertelde haar ook het gedateerde foto's en die pakjes van vorige week, die past ze niet meer, is een volledige kleding maat omhoog gegaan. Dus waarsch is alles in groei qua lengte gegaan.
Ze had er geen moeilijkheden mee dat wa van 5x 150 naar 4x 190 waren gegaan zeker toen ik vertelde dat laatste fles nooi via haar mond ging maar altijd via sonde omdat ze niet wakker wilde worden,
En we kregen zelfs compliment omdat we dus maar zonder advies naar 4x waren gegaan zonder overleg met doktoren en toch dan de flessen verhoogd, en onze dochter haar wil volgde!!!!!!
WOW het kan ookanders!!!!
Voor ons is he CB alleen de pllek voor prikken, en evt wegen en meten als we het willen, maar verder niets, en daar krijgen ze ook brief over.
tenzij canule eruit en een jaar daarna en alles gaat goed, ben ik er wel terug, maar dat zien we dan wel.
Dus eigenlijk wil ik eidereen vertellen volg je kind, ookal vind het CB dat dat niet kan, ach zeg ja en amen, zolang ze groeien, blij zijn, goede poep en plasluiers hebben gaat het goed.
We heben 1 doelstelling gekregen van de arts en dat was eins augustus terugkomen, en dan zonder sonde, dat ze dus voldoende drinkt of hapt.
en haooen dat duurt nog ff weekje voordat we opnieuw proberen, de stoel stong niet in beveiliging en toen mn man die wilde wegschruiven, klapte de poten in en stoel met Rebecca gevallen. Gelukkig zat ze vast en omringt met meerdere kussens, maar toch langs HA bleek 2 kleine sneetjes op haar neus, gelukkig dat we die gelijk en continue tot dokter, en erna gekoeld hebben, nu 2 kleine streepjes, en verder niets, ja ok wel gevoekig, maar afblijven dus!!!!!

Vandaag dus ff niet gedurft om hapje te geven. M'n man heeft stoel nagekeleken bleek wat vuil tussen te zitten wel klik geluid geven naar niet kloink om vast te zitten, hij is hele avond bezig geweest maar stoel gaat nu op klik in beveiliging, dus morgen geen fruithap maar groentehap proberen.

groetjes Pauline en Rebecca

Ohhhh, dat ziekenhuis-verhaal is zooooo herkenbaar ;-s (gelukkig niet met een baby, dat maakt het nog extra erg)

Lekker dat alles zo goed gaat met Rebecca en dat je zo'n fijne arts had zeg.

En mbt die opmerking 'zo'n kind hoort toch in een tehuis' HUH? Wat een ontzettende idioot zeg...

Terug
Bovenaan