Rebecca ook CB geweest

Nou afgelopen maandag is Rebecca weer bij CB geweest na weet ik hoeveel weken, ja we hadden toendertijd afspraak voor 1e prikken, maar die en de 2e zijn uiteindelijk in zkh gebeurt.
Ze was lekker gegroeid, toen 5935 gr en 62 cm.
Ze waren gigantisch tevreden.
Na de opmerking dat we ook een kinderarts hebben in het zkh dichtbij geen opmerkingen, behalve dat we hun moeten volgen, oh duh!!!
ook heeft ze haar 3e prikken gehad, nou bij de 1e prik geen tot weinig reactie, bij de 2e werden we ook voor gewaarschuwd omdat die dikker is qua vloeistof, dat ze er meer last van hebben, ja ff huilen, nou max 2 min, en alles goed. Verder geen reacties, ze bleef gigantisch actief

Nou wat fijn dat alles helemaal goed was/is met rebecca en dat ze weinig last van haar prikken heeft gehad. Gaat ook alles goed met de canule die ze heeft?? En gaat ook alles goed met jullie zelf??

Liefs marielle Quinn 17 weken

Ja stoer is ze zeker!! Merk dat ze nog erger is dan haar moeder, als haar iets niet zind,nou berg je dan!!!! Dan is die %^&*&$canule toch een uitvinding, want je hoort niets tot super weinig, anders zou ze onze buren toch gek krijgen.
Ja met de canule gaat alles nu goed, het brengt veel werk met zich mee, maar ja alles liever dan je kleine nog in het zkh.
komende week moet onze gastouder een canule wissel doen ivm met ooit als Rebecca m eruit trekt terug kunnen plaatsen, en een mondeling examen, en als alles goed gaat kan ze die week erna lekker naar de gastouder 3x halve dag. Oh we kijken nu al uit naar ff rust hebben. Klinkt heel erg, maar ja alle extra zorg boven het gewone, gaat toch zn tol eisen.
Onderling zijn er veel spaningen geweest, maar we praten heel erg veel sinds dat die opkwamen, en moet zeggen het heeft ons ook dichter bij elkaar gebracht. Want ja zo'n canule brengt zoveel extra's mee. Zo'n 35 uur aan verpleegkundige zorg erbij per week.
Maar we zijn nog voordat het PGB toen stopgezet werd geindiceerd en zodoende kunnen wij ook regelmatig een verpleegkundige inhuren. En dat zijn wij van plan voor 1 avond per 2 weken en dan ook de nacht, zodat we ff wegkunnen. Iets voor onszelf doen, want wij kunnen geen gewone oppas regelen. Lekker met de honden over het strand lopen, of heel misschien uit eten, maar vnl. lekker een volledige nacht echt slaqpen en niet wakend op een alarm! Al zitten we te twijfelen voor 1x per week 1 nacht. Ja want we zijn meer bezig met alle verpleegkundige taken dan echt genieten.
Wij zijn juist super blij als ze ff slaapt want dan kunnen wij ff bijslapen of iig ff ontspannen.
maar ik zal een nieuw toppic open over alles, is waarsch gemakkelijker

Joh, denk je nou echt dat de meeste ouders niet af en toe erg blij zijn dat ze hun kids naar het kinderdagverblijf oid kunnen brengen? Ik wel! En dan zit ik hier alleen nog maar met de gewone zorg!

En je hebt groot gelijk dat je blijft investeren in jezelf en in je relatie. Niemand -en Rebecca al helemaal niet!- heeft er wat aan als jij instort. En om te zorgen dat dat niet gebeurt moet je goed voor jezelf zorgen en aan jezelf denken. En ook blijven zorgen dat je relatie een beetje leuk blijft ;-)

Terug
Bovenaan