Rebecca, we hebben groene licht gekregen!!!

Nou jullie hebben de primeur om te horen dat we het groene licht hebben gekregen.

Want we zijn heel hard bezig geweest met de opleiding en mevrouw zou eigenlijk deze week overgeplaatst worden naar Leiden en dat we daar verder zouden leren, vnl de canule wissel nou daar zijn we eind vorige week al mee begonnen in Rotterdam, en zondag had ik mn 1e wissel en Bas heeft die eergister gedaan, nog beide 1x en onze 3e persoon (Oma) ook nog 1x en we zijn afgetekend. en dat terwijl mevrouw net 4 weken de canule heeft, en nog maar net 4 maanden plus iets is, 18 weken.
Nou officieel moeten se 6 maanden oud zijn om naar huis te kunnen, ik lekker aan het zoeken geweest en heb anderen gevonden die eerder naar huis mochten, ok allemaal vanuit Utrecht, geen baby uit Rotterdam.
Maar gisteren toch aangegeven een aangevraagd, nou vandaag overleg canule team, en begin van de middag kregen we telefoontje, JA GROEN LICHT!!!!!
Alles wordt nu aangevraagd kan nl niet eerder, en zodra alles in huis is mag Rebecca naar HUIS!!!!!!!!
Ik kan gewoon niet beschrijven hoe we ons voelen, blij, happy, bang, lyrisch, het is een mix van alles!!!!
Morgen horen we meer maar naar alle waarschijnlijkheid komt ze met 2 tot 3 weken thuis!!!!! Het is zo onwerkelijk!!!
Wel moeten we nog een kleine opleiding volgen want ze is jammer genoeg weer eens overgeplaats geweest vorige week ivm met enige op zaal en is erg fout gegaan, mevrouw dronk niet meer, ze hielden de op de 3 uur fles aan, terwijl het om de 4 uur was, dus sonde terug geplaatst, wel flesvoeding, maar wat niet binnen 30 min wordt geddronken gaat rest via sonde, want groei is bij haar van noodzaak, des te sneller canule kwijt.
Dus nu extra cursus sonde checken en ook omdat mevrouw nogsteeds erg handig is met dingen verwijderen, gelukkig die canule niet, ook opleiding in hoe nieuwe sonde plaatsen. Misschien gaat et in de komende 2 weken weer zoals vanouds we zijn ook sinds weekend terug op oude zaal, en dat sonde eruit is, maar wil het toch graag leren just in case!!! want extra dingen weten kan geen kwaad, zeker niet als je een evt zkhopname zou kunnen voorkomen!!!!!!!!!!!
Morgen horen we meer, ik weet nog geen datum waarsch morgen wel, en kan evt iets later zijn of iets eerder. maar wij gaan uit van 2 tot 3 weken. en dan eerst ff rust vinden ons systeem terug vinden, of eigenlijk haar systeem terugvinden.
Ik schreef in een ander toppic dat ik na weken een gevecht heb gewonnen nou na bijna 7 weken heb ik het eindelijk voor elkaar dat in computer en dus in dossier staat voeding om de 4 uur ipv om de 3 uur.
Om de 3 uur dronk ze niet tot nauwelijks om de 4 uur ging volledoge fles erin, onze zaal wist het toen tijdelijk overplaatsing, nou zelf logopedie ingeschakeld want ze dachten dat ze speen niet kon verdragen, kom ik binnen, en zij zeggen tijd voor fles, ik vragen hoelaat vorige gekregen oeps 2 uur geleden naar staat nu op lijst voor 3 uur, ik zeggen nou om 5 krijgt ze m wel. nou die bekkies!! Nee volgens schema moet ze hebben, ik gezegd nou sorry dit is een baby, en die werken niet volgens de volwassenen en hun manier, wij werken soms van 9 tot 17.00 anderen hebben klok systeem, wij weten nu eten want anders kan het niet, maar baby's hebben daar niets van, ze komen wanneer ze willen, en leeft daarna. Oh wat was ik blij zaterdag middag om terug te mogen naar unit 1.
En nu blijkt dat we ook vanuit unit 1 naar huis zullen gaan, klinkt misschien erg vreemd maar denk dat ik hun nog heel erg zal gaan missen, je spreekt ze zo vaak, weet onderhand ook veel van hun en ja ze kennen ons nu ook door en door.
Wij leven nu in een dubbel gevoel, heel erg blij maar ook heel angstig gevoel. want ja toch alle dingen waar je rekening mee moet houden,

Maar zodra je naar huis komt, meer ik eerts ff lekker een time-off, geen visite, geen afspraken, eerst settelen, maar er komt zich op onze dag dat we eens kunnen afspreken of onze vervolg afspraken!!!!!

En jullie heel erg bedankt voor jullie geweldige reactie op mn vorige toppic, want ik was toch erg bang geworden om te reageren, en ja ff niet meer gereageerd door het strenge training regime.
Maar jullie zijn super!!!!!!!

Groetjes en xxx, Pauline, Bas en Rebecca

supeerrrr nieuws zeg!!!

en wat top dat jullie het "maar effe" leren!!! ik werk zelf ook in de zorg en niets lijkt me zo moeilijk om het bij je eigen kindje te moeten doen!!!

toppiee!!!

eennuuhh wees alsjeblieft niet bang om te reageren wij horen graag hoe het met Rebecca gaat!!! heel graag zelfs!!!

Rebecca heeft echt de perfecte ouders getroffen!! echt top ouders zijn jullie!!!!

Joehoeeeee, Andries en ik hebben net even een dansje gedaan door de kamer (waar z'n maagje iets minder blijf mee was............wasmachine is gewillig tegenwoordig!).
Wat een geweldig nieuws.
Dikke dikke schouderklop voor jullie dat jullie je voor 10000% inzetten voor alles, alles meer dan goed uitzoeken, en in no time de artsen overtuigen van jullie kunnen!

Let op: ik maak nu even een diepe buiging voor jullie!

Liefs,
Margreet

Wat geweldig zeg!!!! Helemaal super!!!!!
Jullie doen het toch maar even.
Nog een paar weekjes doorbijten en dan kunnen jullie heerlijk thuis genieten van jullie geweldige meid

Terug
Bovenaan