Rebecca...:)

Heey meid,

Nou, vandaag is het zover! Jullie meisje komt eindelijk thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geniet enorm van deze dag, waar jullie zo lang naar hebben uitgekeken!!!!

Liefs Kim

je bent me net voor!! Wilde er juist een topic over openen. Was een van de eerste dingen waar ik vanochtend aan dacht. gek he, je kent iemand niet echt, maar toch zijn ze in je gedachten!

Lieve Rebecca,

Welkom thuis. je weet het zelf natuurlijk al maar je heb de meest geweldige ouders die voor jou door het vuur gaan, en die jou geweldig verzorgen. Blijf gelukkig en gezond lieverd!

Dikke kus, Margreet en Andries

Nou ik wilde ook net een nieuw toppic openen.
Het denet een belletje gehad en de spullen zijn er definitief vanmiddag!!!! Dus ja het is eindelijk zeker, ze komt VANMIDDAG mee naar HUIS!!!!!!!!!!!!
Moet ook zeggen dat ik nu op mn werk zit en letter zit te wachten tot het 2 uur is en ik samen met mn schoonmoeder die kant op kan (zij kan niet eerder dan dan weg, dus zodoende zit ik nu ook maar op kantoor).
Dus feestje vanavond, en de komende weken!!!!!

Groetjes en kussjes, Pauline en Rebecca

Ohhh nog een klein kwartiertje en dan kun je heerlijk je meisje ophalen!!!!! Eindelijk je meisje weer thuis!!!!!
Geniet er lekker met z'n allen van dat ze nu heerlijk thuis komt. En dat is natuurlijk zeker weten een feestje waard!!!

Liefs marielle

Terug
Bovenaan