@Rebra

hoi

ook jij GEFELICITEERD geweldig nieuws zeg
ook jouw is het zeer zeker gegunt.

we hebben voor mijn zoontje 3jaar in de molen gezeten en hi is heel erg ziek geweest de periode erna waaronder verschillend eoperatie's maar het gaat nu helemaal super en het is een geweldig lief kind van bijna 2,5.
in mei kwam ik er achter dat ik SPONTAAN zwanger was maar had al gelijk bloedverlies,
helaas dus met 6 weken )juni) een miskraam.
in oktober hiervoor nog gecureteerd en nu weer via de molen zwanger 1poging RAAK.
helemaal gelukkig maar erg onzeker

las dat je al 2 miskramen hebt meegemakt dat is zeker neit nisk zeg pff ik hoop dat ook dat je toch kunt gaan genieten en ook zo snel mogelijk een goede echo hebt
leuk als we elkaar op de hoogte houden

mijn uitgerkende datum is 8 augustus

groetjes moekje

Ha Moekje!

Mijn uitgerekende datum is ook 8 augustus! Leuk!
Ik heb een zoontje van 4 jaar. Ik was meteen zwanger van hem toen ik stopte met de pil. Nu zijn we voor de 2e alweer 2 jaar verder. Inderdaad met 2 miskramen. De eerste had ik in Januari en de 2e in April nu dus voor de 3e keer zwanger (na ons 1e kindje). Ik vind het echt heel erg spannend ik hoop echt dat het deze keer goed gaat. Ik ben onder behandeling in het ziekenhuis en ga morgen meteen bellen voor een echo in week 7/8. Allebei mijn miskramen waren in deze weken. Nou meid we gaan proberen om er van te genieten en ons niet gek te maken. We houden elkaar op de hoogte!
Groetjes Rebra

Ha Moekje,
Hoe gaat het met je?? Ik ben even benieuwd of je al een afspraak hebt staan bij de VK.
Ik mag 23 dec naar het zkh. Aftellen geblazen! Ik ben nog steeds erg bang dat het weer mis gaat, echt vervelend vind ik dat. Je wilt ook genieten maar dat is nu een stuk moeilijker!
Liefs!

Terug
Bovenaan