recept kartonnen verjaardagstaart ...

...deze bedoel je?

Heb ik met het recept van Fonske gemaakt.
Het was erg veel werk maar zoals Yvonne al beloofde, ben je super trots als het af is...

Fons, laat jouw foto’s nog eens zien.

Nelleke, ik wil niet met de eer gaan strijken maar stel nou dat je heel graag begint dan zou je het recept al kunnen mailen... je adres duikel ik vast nog wel ergens op .

Hé Nelleke \
Kijk eens op www.muizenhol.nl daar staan de taarten en je kunt ze daar ook bestellen. Dus als je niet veel tijd en zin hebt om alles zelf voor te bereiden  dan is dit ideaal. Ik heb vorig jaar daar ook de taart besteld en dat beviel mij prima.

Jolanda

Wat is DAT nu toch!!! Bestellen!!! Dan is het toch helemaal niet speciaal meer!! Nee hoor, gewoon je eigen inspiratie er in gooien. Veel en veel leuker!!

Ik stuur je het recept wel ff door!

Groetjes Fonske

Oeps... voor ik de 'te bestellen' taarten zag had ik Yvonne al beloofd dat ik zelf zou gaan knippen plakken  .... en ik ben netjes opgevoed, dus belofte maakt schuld.....

Ik ga m'n best doen!
Bedankt!!!!

Liefs Nelleke

Nelleke, het ligt wel een beetje aan hoeveel kindjes er in de klas zitten maar ik vond 24 taartjes uitsnijden, vouwen en plakken echt heel veel werk. Dus als je het kan veroorloven dan “mag je van mij” best kant en klaar gesneden taartjes bestellen hoor... daar kan je nog voldoende je eigen creativiteit op kwijt toch?!

ps vertel eens van die slinger die je zelf gaat maken? Zo’n leuke stoffen?

Terug
Bovenaan